Spørgsmål om saltvandsdråber

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Spørgsmål om saltvandsdråber

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Stakkels Liva 🙁

De par gange, hvor Silje har været snottet, har jeg “skudt” at par dråber i hvert næsebor. Hvis jeg kommer til at trykke for meget ud, giver hun et sæt og ligner en der skal drukne.

Prøv evt i dit eget næsebor. Jeg synes faktsik ikke kan kan “rumme” mere end et par dråber.

God bedring med snottuden

Knus Mette & Silje

aprillaaprilla
    Medlem

Liva er blevet godt og grundig snottet :o( Så snottet, at hun hiver vejret ind gennem munden, og ikke kan finde ud af at sove.
    Så vi har bare haft en rigtig l*rtenat!

Jeg har nogle saltvandsdråber liggende….. sådan nogle i pipetteform fra apoteket, og har selvfølgelig på et tidpunkt kylet æsken ud… flot…

Men hvordan skal de gi´s?? Klemmer man hele dosen i et næsebor, eller bare nogle få dråber eller hu???

Knus, Aprilla & Liva the snottud.

birtheparisbirtheparis
    Medlem

Hej Aprilla,

Der skal helst en god dosis til for at rense naeseborene ordenligt. En hel dosis til to naesebor passer meget godt.

Jeg bruger selv saltvand i sprayform. Det synes jeg er nemmere og det er virkeligt effektivt. I starten kunne Nina selvfoelgelig ikke lide det, men nu har hun vaennet sig til det (den seje pige).

Knus Birthe

SweetieSSweetieS
    Medlem

Hej med jer,

Her bruger vi et par dråber saltvand i hvert næsebor til at løsne snottet og så næsesugeren til at rense næseborene. Ikke den sjoveste proces synes Selma – men hvem ville synes det?!?!?

God bedring.

Kh. Karina og Selma, der har 11 hængende under næsen på 4. uge (ØV!).

lisamorlisamor
    Medlem

Hej aprilla

Valdemar har også haft lere ture, men hvar gang næsen begynder at stoppe har jeg “fyret” en halv ampul af i hvert næsebor. Valdemar bliver noget fornærmet, men 1 minut eftyer har han fri næse igen, så det er det værd!!! Tror ligesom den skal skylles ordentligt igennem.
    Vi har (7-9-13) på den måde indtil videre undgået en rigtig forkølelse og det har heller ikke sat sig på ørerne:O)
    Held og lykke
    Lisa

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Jeg har aldrig brugt dem så jeg kan ikke hjælpe dig
    Knus
    Tina
    14+6

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.