Så fik vi vores racerbil :o)

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Så fik vi vores racerbil :o)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Minnie77Minnie77
    Member

Du er s*u altid go´ for et kæmpe grin! Myrer er nok de mest irriterende væsner og jeg troede faktisk, at de gik i hi (eller hvad det nu hedder) om vinteren!?!

Tillykke med raceren. Vi overvejer også at købe sådan én (eller måske en Emmaljunga, ved det ikke rigtigt endnu.

Knus Iben og Lasse, der er riiiigtig glad for sit nye sengetøj:o)))

aprillaaprilla
    Member

Igår kom mistralen :o) Og med møje og besvær fik jeg skidtet samlet, så Liva og jeg kunne komme ud og cruise.

Den er feeeeeeee!! Først prøvekørte vi den inde i stuen, og Liva hvinede af fryd. Ligeså underholdende var turen op i Brugsen, hvor alt inden for rækkevidde blev forsøgt rykket af hylderne..

Eneste ulempe er, at den STINKER af ny bil!! (?) Og jeg hader bare den lugt. Jeg var ved at kaste op, da jeg skulle samle den…. blev næsten helt køresyg.

Ok, nu kravler der en MYRE på min skærm!! Hvor fanden kom den fra??? Jeg troede de sov nu….. eller i hvert fald gemte sig et eller andet sted, hvor de samlede kræfter til at komme frem til sommer og hærge mit køkken som de plejer :o/ AHA… en spion??

Nå, det var lidt udenfor emne. Jeg må vidst hellere komme i seng.

Gonat fra Aprilla & Liva

lykholtlykholt
    Member

Hejsa!
    Tillykke med racerbilen
    Knus
    Tina
    15+3

summesumme
    Member

….. har du overvejet at tage en gravidtest når nu du får kvalme af lugten ;o).

Nej, herligt at den er kommet og at du er tilfreds. Her har vi en emmaljunga egde som vi også har været rigtig glade for.

Knus
    Summe

aprillaaprilla
    Member

THINK NOT!!!!!!! (læg lige mærke til brugen af versaler, og det overdrevne antal af udråbstegn, der gerne skulle markere, at jeg IKKE skal have flere børn. Og at jeg hopper i havnen, hvis jeg nogensinde bliver gravid igen!)

Jeg har bare en surrealistisk lugtesans. Det blev helt åndsvagt under min første graviditet, og siden da, har jeg kunnet lugte når naboen slår en skid.
    Ok, måske ikke helt, men hvis vi f.eks kører i bil, og dem i bilen foran ryger, så kan jeg lugte det!!!!!
    Lidt en ulempe i børnehaven, da det alt for tit er mig der hænger på en lorteble, fordi min mandlige rygerkollega ganske enkelt ikke kan lugte det
    :o(
    Desværre er der nogle helt særlige lugte, der giver mig seriøs kvalme – F.eks Naomi Campbells parfume, og så lugten af ny bil. En dag kørte min mand hjem i sådan en “lånebil” fra det sted, hvor firmabilen blev repareret, og da den ikke var på gule plader, skulle vi jo rigtig ud og ture den…. men DEN stank af ny! Så vi måtte standse flere gange, så jeg kunne komme ud og hyperventilere for ikke at kaste op. Flot :o( Kunne jo ikke bare åbne vinduet med betteski på bagsædet…

Ja, det var så en lille lugtesansanekdote. Og hvad I skulle bruge den til… det aner jeg da virkelig ikke *GGGGGGG*

Knus, Aprilla & Liva

Minnie77Minnie77
    Member

Hold da kæft mand, der var jeg ved at blive kvalt i min rugbrødsmad. Jeg troede lige………
    He he, der tog du sgu r*ven på mig!

Vildt, med sådan en lugtesans.

Knus Iben og Lasse.

jukojuko
    Member

Den er også helt gal med mig, og det skete også ifm. med min første graviditet – det VÆRSTE jeg ved, er når folk har drukket “Red Bull”, det lugter af Melaena = blodig afføring!!

Jeg håber ikke, at du sad lige midt i frokosten!!

Mange hilsner

Julie

Anonymous
    Guest

Yarrrdkkk…. Havde efter 3 år som hjemmeløbende glemt lugten af maleana! Men den er som det er at kunne cykle. Desværre 😛

Kh
    Anne Mette

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.