Så har vi bestilt sommerferie :o)

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Så har vi bestilt sommerferie :o)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    aprillaaprilla
    Member

Efter at have regnet og talt og regnet på det igen, måtte vi konstatere, at der ikke blev råd til at flyve sydpå til sommer :o(

Men så blev vi enige om at leje et sommerhus i stedet, sammen med min mors halvsøster og hendes datter (der er på min ældste datters alder).
    Vi har lejet et top tunet super duber p*sse lækkert poolsommerhus i Grønhøj ved Vesterhavet :o) WWUUHHUU.
    Spa, sauna, solarium – havudsigt – hele svineriet. – og bedst af alt: Opvaskemaskine *S*

Det bliver bare perfekt!
    Og vi behøver jo overhovedet ikke bekymre os om, hvordan vejret bliver, for der er alt hvad vi skal bruge i sommerhuset – og skinner solen er der kun 350 m til stranden :o) Og skinner den ikke, tager vi jo bare noget kunstigt sol, så vi ikke vender blege hjem. he he..

Så se mig for jer kære piger: flydende rundt i poolen i en oppustelig badestol med fødderne i det lunkne vand og en drink med parasol i den ene hånd, og Alt for Damerne i den anden. UHA det bliver godt.
    Og jeg kan næsten ikke vente med at se, hvad Liva synes om at svømme :o) Og Luna kan bare slet ikke vente på at vi skal afsted, for hun er vandhunden over alle vandhunde, og spurgte med store runde øjne: “Har vi så poolen helt for os selv?????” og var nær raslet ned af stolen, da jeg sagde ja :o)

Så gør det ikke helt så meget, at det er l*rtevejr i Århus i dag…

Knus, Aprilla & Liva – der hellere snart må få en badedragt.

summesumme
    Member

……..for så kigger vi lige forbi, der er vel nok plads til 4 mere i sådan et verdensmester sommerhus *GGGGGGGGG*.

Hvor lyder det bare superlækkert, jeg håber I får en skønno ferie hvor der trods alt IKKE bliver brug for den kunstige sol.

Kh.
    Summe

lui25lui25
    Member

I Kettrup Bjerge og plejer altid at smutte til Grønhøj og få en KÆMPE is:o)))

God tur, det kan være vi ses, vi skal derop i juli….

Kh.
    Louise

Ej, hvor sjovt!!! Før mine forældre selv købte sommerhus i Blåvand, lejede vi det samme sommerhus i Kettrup Bjerge i 15 år i træk!!! Så det var lidt “vores” sommerhus…. Det var på Rosavej, hvis det siger dig noget – 2. klitrække. Skønt sted!!

Er det for tidligt at skrive god ferie?? *SS*

Knus Liva, som skal med til udlandet til juli…. På BRYLLUPSREJSE!!!!! 🙂 Og Carina som glæder sig helt vildt…. Også til brylluppet…. *S*

lui25lui25
    Member

Vores ligger på Sykviavej, så det er næsten lige ved siden af:o)

Kh.
    Louise

Hej Aprilla,

Nej hvor sjovt, vi har ogsaa lige bestilt sommerhusferie i DK…….. i Groenhoej :o)) Vi har nemlig bestemt os for at holde ferie nordpaa i aar. Sommerhuset er lejet igennem familien, saa det bliver lidt billigere, for det er godt nok nogle haeftige sommerhuspriser I holder jer i andedammen !!

Vi skal derop foerste uge i August. Hvad med jer ??

lui25lui25
    Member
    lykholtlykholt
    Member

Hejsa!
    Nej hvor lyder det lækkert jeg er slet ikke spor misundelig%(=%=%
    Knus
    Tina
    16+3

aprillaaprilla
    Member

Vi skal derop i uge 30, og jeg er helt sikker på, at Liva vil ææælske at dele en is med Albert :oP

Knus, Aprilla & Liva

aprillaaprilla
    Member

Så må vi lige vinke til hinanden på motorvejen, for vi skal være i Grønhøj den sidste uge i juli :o)

Knus, Aprilla & Liva

aprillaaprilla
    Member

Hej Summe

Jeg giver helt sikkert en drink og en tur i poolen, hvis du kommer forbi! :o)

Knus, Aprilla & Liva – der også gerne vil ha´ nogen at lege med..

lui25lui25
    Member

Ja, jeg lover dig for, at får du først introduceret Liva for Grønhøj.-isene, så vil hun aldrig tale om andet, de er sååååå store!!:o))
    Vi skal derop i uge 28, men Alberts kusine, Olivia fra d.21/3-04, skal derop i uge 30, så kan I jo slå et smut forbi:o)
    Lidt sjovt, at området er blevet ND-pigernes tilholdssted, men det er altså også et skønt refugium, og vi er MEGET glade for at have huset stående til fri afbenyttelse året rundt:o))

God tur:o)

Kh.
    Louise og Alberto

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.