Så kom det første ord :o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Så kom det første ord :o)

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

Og nej, det er ikke HEJ eller HOV eller noget andet helt almindeligt…. jeg må tilstå at jeg selv er en smule overrasket *G*, for Livas første ord er MUH.
    Hun siger det, hver gang hun finder koen i sin pegebog, og hver gang jeg tager mælken frem. Og nej, ikke fordi hun er så vaks at hun ved mælken kommer fra koen *G* men fordi der er køer på kartonen… Og når vi spø´r “Hva´ si´r koen” svarer hun også MUH. Sjovt.

Når Liva er en ballade-roulade og mor siger NEJ, råber hun AAAII og ryster på hovedet. – og gør det hun ikke må én gang til.

Det er simpelthen for griner *GG*

Knus fra Aprilla & Liva

Anonym
    Gæst

at hun ikke siger MOR hver gang hn ser en ko?? 😉

Knus Mette & Silje, som hele tiden siger “mar”, så nu er der lidt uenighed om, hvorvidt hun mener mor eller far.

aprillaaprilla
    Medlem

Forleden da vi spiste, siger jeg “Liva, Hvad siger koen??” og Liva svarer “MUH”
    Så siger Luna: “Liva, hvad siger Mor??
    Og Liva tænker sig lidt om og svarer “MUH”

Sååååå….. måske er ordforrådet ikke helt på plads *GG*
    – eller også er det din teori der holder stik *GG*

Knus, Aprilla & Liva

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Det var da utroligt – det eneste Andreas siger er man man og det siger han konstant men han elsker jo også mad
    Knus
    Tina
    20+4

Anonym
    Gæst

Hehehe, hende Liva, hun lyder som en sjov stoerrelse, hehe!!

Her i huset har yngste medlem forstaaet at Far/Dad ikke kun hedder det, naeh nej, her er fornavnet el dvs kaelenavnet blevet et hit, saa naar Mor raaber KEEEEEEEEEEEEV om morgenen, saa kommer en lignende glose ud af baby Carwyns mund, haha. Hmmm, det med smaa kopier af en selv er vist ikke altid godt.

Kram og god weekend, Anne, FR

Anonym
    Gæst

Simon siger mam mam når han er sulten.
    Ma ma når han ser mormor (hvilket han gør ofte).
    Da da når han ser far.
    Aa når han mener ja.
    Øhh når vi leger kukke bøhh.
    Hej

og øhh, ja så siger han vist ikke mere (endnu)..

eneleheneleh
    Medlem

hvor er det sødt… glæder mig også til at Nicholas begynder..

Knus Linda

m21m21
    Medlem

Heei *S*

Phillip peger ivrigt på alting og så fortæller jeg hvad tingene hedder/er ;o)
    Derefter prøver han at sige det samme, og somme tider lykkes det faktisk næsten også (I moar’ens ører i hvert fald *S*)

Hans første “ord” (efter mam-mam – som både betyder mad, mor og sut, alt efter situationen) var “èlssszzz”, som er min søsters marsvin, “Niels” *G*…

/Smil fra Mia – der ikke synes det ser flot ud i “Barnets bog”, at det første ord var “Niels”

gravidpigegravidpige
    Medlem
    designesdesignes
    Medlem

Hvor flot.

Her i huset bliver der godt nok pludret til den helt store guldmedalje, men der skal vist meget entusiastiske forældreøre til at høre rigtige ord. Måske siger hun “ja” og “tak” (dak) men overhovedet ikke lejlighedsbestemt!

😉 Signe og Liva

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.