Han har vist været i søvnunderskud…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Han har vist været i søvnunderskud…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Hanne,
    dejligt at I nu har en forklaring på den dårlige søvn:-)

Alfred har også haft mellemørebetændelse et par gange, men det er flere måneder siden, han sidst havde det. Han sover ikke decideret dårligt, men han sover bare MEGET MEGET lidt. I går aftes gik han omkuld kl. 21.30, og så var han ellers frisk i morges kl. 7.00. Kl. 12 var han stadig frisk, men jeg fik ham da til at sove tre kvarter. Nu kravler han igen frisk og glad rundt, og jeg får ham næppe til at sove før ved 20.30-tiden i aften.

Er her andre, der har børn, der også sover ekstremt lidt (uden at det har med dårlige ører at gøre)???

Knus fra Lotte4

Anonym
    Gæst

Jeg har lige været ude at kigge til Lukas – han har nu sovet over to timer – og han sov 2½ time i formiddag – det er altså helt vildt, og jeg har svært ved at få armene ned :O)

Tænk at ørerne kan plage de små pus så meget…. stakkels Lukas, men hvor er jeg dog glad for at drænene nu virker. Ørelægen sagde igår, at hvis de ikke havde nogen effekt, så skulle Lukas tjekkes af en børnelæge – så bliver man altså lidt nervøs… men det lader altså til, at drænene har fuld effekt! DEJLIGT!!!!

Glade hilsner fra Hanne – der nu måske kan få opdateret Lukas’ hjemmeside en af dagene :O) og Lukas, der bare sover så sødt…

eneleheneleh
    Medlem

Dejligt at han har fået ro :o)

Nicholas er syg… virus, som har sat sig på strubehovedet…. han hoster og hoster og er ret klattet..

fik sin første is i dag så det kunne lindre lidt i halsen :o) det var et hit:o))

Knus Linda der må hen og trøste NU… mor dur bedst!

Anonym
    Gæst

Hej Hanne,
    hvor det glæder mig at høre. En dejlig følelse at glæde sig så’en for andres børn. Super duper lille Lukas.

kramser fra Liv til Lukas og hilsner fra Irini

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Nej hvor er det dejligt at høre at det går godt med din søn
    Knus
    Tina
    22+2

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.