Nu får jeg sgu snart en pladsanvisningspsykose!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Nu får jeg sgu snart en pladsanvisningspsykose!!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    m21m21
    Medlem

Jeg tror faktisk de der damer nede på pisanvisningen skal prise sig lykkelige for, at du har et par dage at køle ned i…. 😮

Når det så er sagt kan jeg sgu godt forstå din harme GRRRR!!! Hvad fanden bilder de sig ind?! Jeg var også godt tosset på dem her i kommunen, for sidst jeg ringede og tjekkede op på vores pladssituation, var kællingen i den anden ende SÅ FLABET!!!! – Og jeg var dum nok til ikke at sige noget til hende 🙁 Jeg er sur på mig selv over det endnu… Men DET er en helt anden historie ;o)

Op med humøret Aprilla, og nyd det skønne vejr i weekenden!!!

Jeg venter SPÆNDT på fortsættelsen (Måske kan jeg lure nogle tricks… :-p)

/Smil, Mia & Phillip

lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Jeg kan dælme godt forstå du er ved at blive rasende det ville jeg også være i dit sted
    Knus
    Tina
    26+3

aprillaaprilla
    Medlem

Her kommer så 3. kapitel i historien om pladsanvisningen…..

Et kort resume:
    Søgte plads – blev anvist en plads 4 km herfra, takkede nej.
    Så fik Livas 1 md yngre veninde plads en spytklat fra hvor vi bor, efter at hendes far havde ringet til pladsanvisningen et par uger i træk, og klaget sin nød over manglende pasning. Jeg kunne jo slet ikke få armene ned, fordi jeg troede der også var en plads til Liva i denne dp, som jeg havde hørt flere tale rigtig godt om. Men nej :o( Pladsanvisningens begrundelse: Dp = rygerhjem. Jeg har søgt ikke ryger…

I dag møder jeg så faren til en anden pige fra min mg, der også har fået plads i samme dp. De havde været på besøg hos hende igår. Og guess what: Hun er IKKEryger!!

Så sprang hætten sgu lige af min kedel!!!!!
    Jeg føler mig total svinet!! Jeg har høfligt ventet på, at sagen skulle gå sin gang ud fra gældende regler, og fundet fred med, at jeg ikke fik tildelt pladsen. Endda med tiden kunnet
    glædet mig over, at Liva ikke skulle passes i en nicotinhule.
    Og så får jeg bare sådan en spand koldt vand smidt lige i fjæset!

Og pladsanvisningen havde selvfølgelig lukket, og åbner jo som bekendt ikke før mandag morgen… Så hvor f*nden skal jeg gøre af al min harme og vrede her i weekenden???

Nu har jeg hældt lidt af den ud her hos jer (og tak fordi I gad læse med…) og så må jeg jo se, hvad de har at sige til deres forsvar, når jeg stiller mig med armene over kors og et meget tvært udtryk i ansigtet på pladsanvisningskontoret mandag morgen!!!! – og måske lænker mig til et skrivebord indtil de har givet mig en plads *G*

Fortsættelse følger…

Knus, Aprilla & Liva

Minnie77Minnie77
    Medlem

Nøj, hvor var jeg også blevet sur!!
    Jeg kan dælme godt forstå, at du vil fortælle dem at de har klokket i den.
    Jeg venter spændt på fortsættelsen…

Held og lykke med det!

Knus, Iben – der også var ret upopulær på pladsanvisningen, og Lasse – der er glad for pladsen han endeligt fik.

Anonym
    Gæst

Uh, hvor jeg kender den dér med ikke at kunne vente, til det bliver mandag morgen, når man nu bare vil have klaret et eller andet NU!

Personligt venter jeg pt. på min nye cykel, som først er klar mandag…og jeg ville bare så gerne ud at cykle nu med lillefyren.

Hm, pinligt at nævne min utålmodighed over en cykel, for det er da et totalt luksusproblem i forhold til din kamp med pladsanvisningen….men omvendt virker du til at have tjek på tingene, så du skal nok klare de damer på pladsanvisningen. Held og lykke på mandag!

Knus fra Lotte4

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.