Så er det i morgen slaget skal stå

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Så er det i morgen slaget skal stå

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    lykholtlykholt
    Medlem

Hejsa!
    Held og lykke med imorgen og vis dem nu hvem der bestemmer ……dig hihih
    Knus
    Tina
    26+5

aprillaaprilla
    Medlem

Jeg er nu ved at være varmet godt op, til mit togt til pladsanvisningen i morgen tidlig!
    – har lige haft mødregruppen på besøg, og forargelsesbølgerne gik lidt højt *G*

Jeg har lige ringet til den dagplejemor, (og sender en tak til Krak.dk) som jeg har bestemt mig for, at jeg vil ha´! Har fra flere hørt, at hun bare er rigtig rigtig god..
    Dagplejekontoret sagde godtnok til mig, at hun først har ledig plads 8/8, selvom jeg ved at hun har en barn der starter i børnehave 1/6.
    – og det med den ledige plads 1/6fik jeg lige bekræftet hos hende.
    Jeg fik også at vide, at hun holder ferie præcis samme uger som os, og ikke har noget problem med at tage Liva ind 1/6, hvis pladsanvisningen giver grønt lys. Så det kan jo bare overhovedet ikke være bedre.

Så nu har jeg forberedt den dundertale jeg skal holde – og nu kan de så også få at vide, hvordan de kan undgå at jeg sladrer til rådmanden og (og måske til Lokalrapporten på tv-Danmark og TV2 Østjylland, hvis jeg rigtig skal presse citronen) om hvordan de omgår reglerne for anvisning af pladser…. De skal bare give mig den plads jeg vil ha´ pr. 1/6… – Så kan det være jeg nøjes med at skrive et læserbrev *G*

Så kære piger. Hvis I vil sende mig noget go karma kl. 9.00 dut i morgen tidlig, for da træder furien ind på den stakkels pladsanvisers kontor.

Knus fra en noget tændt Aprilla
    & Liva, der heldigvis er for lille til at blive flov over sin mor *G*

eneleheneleh
    Medlem

hvis nu det virker kunne du så ikke udgive dig for at være mig..? bare hos Accenture i stedet!! de har fucket mine lønudbetalinger samt udbetaling af ferie totalt op!!!

håber du har heldet med dig imorgen… og at du får afløb for din vrede :o)

Kh Linda

Anonym
    Gæst

Nu tror jeg jo på det alternative, så jeg vil helt klart sende dig en bunke positiv energi kl. 9.00 i morgen;-)

/Lotte4

Anonym
    Gæst

Nu skulle det ikke undre mig om det ender med, at pladsanviseren er enooooormt venlig og siger dit navn 100 gange i minuttet og giver dig ret med det samme. Sådan går det tit når man har kørt sig selv helt op og øvet på en lang enetale *G*

Held og lykke med det 🙂

Kh Mette

summesumme
    Medlem

……… århhhhhhhhh gid jeg kunne gå med dig og stå og puste mig op bagved.

Du ved hvor jeg er til moralsk opbakning og verbale øretæver.

Knus
    Jeanette

Minnie77Minnie77
    Medlem

Bare gi´ den gas imorgen:o)

Glæder mig til at høre hvad de siger (hvis de da tør sige noget, når du først har været igang;o)))

Knus, Iben og Lasse.

MorJulieMorJulie
    Medlem

Ikke nok med at du slås med damer i busserne, nu vil du også slås med pladsanviseren. “GGGGGG”

Håber du rigtig for lov at puste dig op, for magen til skrankepaver skal man da lede længe efter. Jeg var heldig at få Liv i den idrætsinstitution hendes bror også går i, og hun er lige startet i fredags.

Jeg kender godt det med at have en tale parat, og var lige ved at skulle bruge den på AF i torsdags, men så lykkedes det hele bare, og jeg fik en supergod sagsbehandler, der faktisk slet ikke havde tid, men tog sig tiden, pragtfuldt.

Held og lykke i morgen.
    Julie og Liv, (der lige var lidt overtræt, og skulle lulles i søvn her til aften).

Anonym
    Gæst

Hej Aprilla,

jeg vil bare lige hurtigt sige………… PØJ PØJ
    Jeg krydser fingre for at du får sat dem på plads.
    Lad os høre, hvad der sker 🙂

mvh
    Irini, der er udbombet efter 3 dages fødselsdagshalløj og Liv – 1 år og 3 dage og ligeså udbombet 🙂

m21m21
    Medlem

Nu skriver vi jo 9.20… Og jeg er SPÆÆÆNDT!!!

/Smil, Mia

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.