Én gang til for prins Knud! (om badebleer)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2004 Én gang til for prins Knud! (om badebleer)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    aprillaaprilla
    Medlem

Altså…. nu kan jeg lissom konkludere, at hverken badebleer eller blebadebukser holder på tis.

Er der en venlig sjæl der vil forklare mig, hvorfor det så er man investerer i disse tingeter – og hvad er den egentlig forskel på en badeble og en af disse her pull-up bleer, eller hva de hedder.. for umiddelbart ligner det jo bare sådan en fætter…

Synker børnene ganske enkelt til bunds, hvis de bader i en almindelig ble?? *GG*
    Eller sker der det, som skete da jeg vaskede en ble i maskinen = den splittede i total klistrede skumgummi atomer…

Knus, Aprilla

surfermusensurfermusen
    Medlem

Personligt investerer jeg i disse tingester fordi jeg ikke bryder mig om at svømme i svømmehallen og pludselig se mig selv overhalet af en babylort 😀

Mit bud ville være, at der sker det samme med en alm. ble i svømmehallen som der skete med den du kom i maskinen.

Anonym
    Gæst

– og uden uheld! ikke engang når hun kravler op og render nøgen rundt i have/hus…

MEN skal jeg i svømmehal, sammen mad andre i større bassin mm. så har tøsen de dertil indrettede badebukser på!

Held og lykke i din videre fremfærd på området ;-D
    /Camilla 9+1 & Matilde 300404

Anonym
    Gæst

Jo, kære Tine nu skal du høre… 😉
    Badebleerne indeholder stort set ikke noget af det sugende fyld som rigtige bleer indeholder, så de bliver slet ikke så store og tunge, når de er gennemblødte.

Jeg var i øvrigt på dine kanter sidste weekend, hvor vi besøgte venner med småbarn og badebassin, men det var i bar røv;-)

Kh
    Anne Mette

aprillaaprilla
    Medlem

Tak for udredningerne :o)

I dag har jeg så også investeret i en ble-badedragt – på bud i Maga til en 50ér, wuhuu….. og så har vi jo blebadebukserne, som desværre virker lidt store oventil (de havde dem kun i str. 90 :o/), og vidst nemt kunne resultere i “en flyder i poolen”, og så en pakke badebleer.
    Vi var også så heldige at få reklame-badevinger fra Skofus, da Skoringen åbnede ny butik i Århus :o)

Så nu tropper Liva op i fuld kampuniform til pool-party fra næste lørdag, og jeg føler mig næsten helt uddannet i babybadeuniformer *G*.

UH jeg glæder mig!!! :o)

Knus fra Aprilla – der har haft ferie i en uge nu, og ikke aner hvor den blev af… så er det jo heldigt der er 3 uger tilbage ;o)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.