Barneguiden.dk / kvindeguiden.dk – Et spørgsmål

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe Marts 2004 Barneguiden.dk / kvindeguiden.dk – Et spørgsmål

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    aprillaaprilla
    Member

Skal lige høre jer, om I nogen gange besøger hjemmesiderne Barneguiden.dk eller Kvindeguiden.dk?
    – overvejer nemlig at annoncere der, men vil jo helst skyde penge efter hjemmesider, der rent faktisk har besøgende :o)

Knus, Aprilla & Tryllefeen

aprillaaprilla
    Member

Hej Tina

Ja, jeg er på Google :o)

Kendte heller ikke selv siderne, før jeg faldt over et link. Blev lidt fristet, da det er relativt billigt at reklamere på siderne, men det tror da pokker, hvis ingen kender dem *GGGGGG*
    Der var bare flere “kendte” annoncører, såsom Sen-Sen, Lirum-Larum leg o.a. så jeg tænkte om det bare mig mig, der var bagud af dansen….

Knus, Aprilla

Anonymous
    Guest

Hej Aprilla

Nope har aldrig hørt om det – desværre – er du på google?

Knus Tina

mulle1975mulle1975
    Member

Er ked af at sige det, men jeg kender heller ingen af dem, og jeg bruger ellers meget tid på nettet…

KH. LOne.

catja77catja77
    Member

Hejsa.
    Jeg har aldrig hørt om dem, så mig ville de være tabt på.
    Kh Catja

TinachrTinachr
    Member

Jep, har engang haft Filuca i fotokonkurrence derinde. Ganske udemærket side, bruger den dog meget sjældent nu….

Knuz Tina

skrotteskrotte
    Member

Hej Aprilla
    Jeg har været inde på Barneguiden før, men det er ikke en jeg bruger så ofte.
    Held og lykke med det hele.
    Hilsen Lotte

aprillaaprilla
    Member

Tror jeg finder en anden hest at spille på :o)

Knus, Aprilla

malinkamalinka
    Member

Hej
    jeg kender godt barneguiden.dk, men det er ikke ofte jeg bruger dem. Det er da en god linksamling og ok artikler, men syndes ikke der sker så meget.
    Skal jeg bruge links til div. børneting er det gerne http://www.smarteunger.dk/ jeg bruger.
    Rie

aprillaaprilla
    Member

Tak for link – det vil jeg kigge lidt på 🙂
    Knus, Aprilla

Anonymous
    Guest

Hej Aprilla

Jeps jeg var lige inde at google dig bagefter 🙂 Faktisk meget sjovt, så det engang i venner det med “at google” personer også- og gæt hvad – fandt squ mig selv 🙂 sjovt…

Tina

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.