Spørgsmål angående Teutonia Mistral

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2004 Spørgsmål angående Teutonia Mistral

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    sulejma2sulejma2
    Medlem

Tillader mig lige at smide mit indlæg hos jer i håb om, at I kan hjælpe mig…

Jeg er ved at blive vanvittig over, at jeg simpelthen ikke kan gennemskue, hvordan regnslaget til vores klapvogn skal fastgøres. Herregud, hvor svært kan det være? Jamen, jeg kan altså ikke hitte ud af det. Hvor hæfter stopperne. Skal de mødes og have fat i hinanden under vognen? Forstår I mine spørgsmål, og er der nogen, som kan forklare mig, hvordan det fungerer? Er der muligvis andre, som helle ikke finder det nemt?

En frustreret Sulejma og Caroline fra feb. 04, som må klare sig uden regnslag i klapvognen…

TinachrTinachr
    Medlem

Ja, det er ikke for normale mennesker det regnslag der hører til den….
    Vi fik at vide da vi købte klapvognen at det store minus ved den var regnslaget. Det var virkelig dårlige, sagde de, og de havde jo så evig ret….
    Mener du skal krydse de der stropper bagpå og så sætte dem fast i stængerne nedenunder…
    MEN! Jeg vil foreslå dig at gøre som os… Jeg har oplevet at det regnslag blæste af, selvom det var sat fast… DERFOR har vi simpelthen kylet det UD! Vi har så købt et Torn-regnslag istedet for, som vi bruger til både klapvogn og barnevogn. Det passer fint til begge og er et rigtig godt regnslag….
    Under alle omstandigheder ville jeg kyle det ud og købe et andet. Og dem der passer til barnevognene passer også fint til klapvognen:-)

Held og lykke med det!

Knuz Tina og Filuca

sulejma2sulejma2
    Medlem

Hej Tina, jeg er super glad for dit svar, der så betyder at Teutonia regnslaget ryger direkte i skralderen. Vi har jo et regnslag til barnevognen, vist nok fra BabyDan, men mon ikke det kan bruges.

Tak for svaret!

Sulejma.

TinachrTinachr
    Medlem

du sagtens bruge!
    Og som sagt er det tilhørende regnslag virkelig ikke til andet end at smide ud. Prøv at se dem der går på gaden i regnvejr med en Teutonia…. Det er sjældent jeg ser nogen med det regnslag der hører til 🙂
    Glad for jeg ku hjælpe *ss*

Knuz Tina og Filuca

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.