Børnefødselsdag – erfaringer søges…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2004 Børnefødselsdag – erfaringer søges…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja, så varer det ikke længe før Bjørn får sine 20 legekammerater + 2-3 pædagoger med hjem til sin fødselsdag.
    Han fyldr fire og de andre børn er alle 3-4 år.
    Så jeg er lidt nysgerrig efter at høre andres erfaringer med sådan en flok på besøg fra kl. 9-12…
    – Havde I arrangeret noget – eller er det nok for de små blot at se Bjørns hus & legesager? Hvis ja, hvad kan I så anbefale?
    – Hvilke retter har I god erfaring med, at alle ka li? Hvad er godt/skidt ar servere? Selvfølgelig skal bjørn være med til at vælge, men måske blot vælge blandt et par sikre vindere 😉
    – Kender I gode udendørsaktiviteter til en flok 3-4 årige? (Det er i februar, så vi håber naturligvis på sne!)
    Vi bor i et lille bitte hus (83 m3), så der bliver trængsel. HEldigvis ahr vi en stor grund med skov og bakker og dyr, så der er nok at se på udenfor…

Jeg glæder mig til at læse om jeres erfaringer!

GODT NYTÅR – Kh Stine & BJørn

Anonym
    Gæst

Her har de bare fået lov til at lege som de ville

og så har jeg dækket bord på gulvet med duge og pap tallerkerner og så har jeg serveret en pålægskagemand og gulerodsstave, agurkstave, små tomater og ostehaps og det har altid været et hit.

Knus Henriette og Nadja 160204

Anonym
    Gæst

Så længe de er i børnehavealderen er det nok bare at lade dem lege….
    Her serveres der (efter barnets ønske), grahamspizzasnegle, pølsehorn, alm. pizza og en enkelt gang lasagne (det var dog i Maj, så det var i haven, tror det bliver noget svineri indenfor…)
    Tilslutter mig 100% alle de sunde fingerhapser som nævnt ovenfor, børnene æælsker det…
    Her i huset serveres der rød saft ved fødselsdage, ingen sodavand. Til slut en lille bitte slikpose efter devisen “lidt men godt” dvs katjes-slik og mini-æsker med smarties. I Maj fik de en lille is i stedet, men tror jeg laver slikposer her i januar når Andrea fylder 4… Husk de tager længere tid at lave end man tror…
    God fornøjelse og husk endelig at forklare Bjørn at børnene skal lege med hans legetøj, nogen børn bliver lidt kede af det (er selv pædagog)…
    God fest, knus C

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.