Hvor jeg dog glæder mig

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2004 Hvor jeg dog glæder mig

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    sunmaidsunmaid
    Medlem

– for på lørdag skal jeg nemlig til George Michael koncert – og det er i København! Juhhuuuuu – jeg skal afsted tidligt lørdag morgen og kommer først hjem søndag eftermiddag – og det er UDEN børn!!! Kan ikke huske hvornår jeg sidst har prøvet det – så inden min søster støder til i toget har jeg to timer helt alene!!!

Hvor er det vildt – ikke at skulle tænke på bleer, underholdning, spisetider, sovetider, ikke skulle løfte barnevogn eller klapvogn – bare være sig selv…

Så jeg vil sidde og spise min morgenmad i toget i ro og fred, læse i dameblade uden at blive forstyrret, spise frokost på cafe i København og have voksensnak uden at afbryde for at holde styr på unger – og så vil jeg bare nyde George Michael hele aftenen…. Sove længe søndag morgen – og så er der en laaaaaang togtur igen, skønt!

Jeg glæder mig så meget til at komme afsted – og kommer til at savne dde to tøser – og manden, helt vildt – men, jeg vil nu bare nyde det!

mvh. Sunmaid og Mie 240204 og Anna 240206

vase71vase71
    Medlem

jeg ville ønske det var mig der skulle derover; men så må jeg istedet høre en laaang fortælling om turen når du kommer hjem!!

Kan du have en rigtig god tur og nyd det nu vildt meget ;-))

hygge fra Charlotte

sulejma2sulejma2
    Medlem

Hej Sunmaid, nu er det mandag, så koncerten og hele turen til København er forhåbentlig vel overstået. Jeg håber, du nød dit lille frirum ligeså meget som du glædede dig!

Sulejma

sunmaidsunmaid
    Medlem

Hejsa.

Det blev præcis så fedt som jeg havde drømt om. Hyggeligt at være sammen med “tøserne” og en super koncert – rigtig rigtig dejlig weekend! Og så var det jo bare skønt at se manden og tøserne stå på banegården da jeg kom hjem – resten af søndagen stod på knus kys og kram.

Mvh. Sunmaid og Mie 240204 og Anna 240206

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.