Grøn mælk

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    sulejma2sulejma2
    Medlem

Jeg hygger mig rigtig med mit nye udmalkningsprojekt, og I må bare finde jer i alle mine åndssvage spørgsmål…

Har nu i alt malket to portioner ud, og den ene er altså temmelig grønlig. Den anden er fint hvid og ligner den mælk vi selv drikker. Er der nogen, der har prøvet noget lignende? Tror ikke det er farligt, for hvis jeg ikke havde malket ud, ville jeg jo aldrig have set farven, og Caroline ville uden tøven have guffet det i sig.

SP kommer på mandag, så vil jeg lige vise hende min grønne mælk!

Sulejma og Caroline 260204.

Anonym
    Gæst

Jeg har malket ud længe.. ved siden af amning.. men har aldrig set grøn mælk! Nogen gange er den lidtr mere gullig altså tykkere end andre gange..

mange hilsner line

Anonym
    Gæst

SP vil helt sikkert kalde farven blå, for man siger at den første, tynde mælk er blålig – så du er altså helt normal, man ser bare aldrig farven, med mindre man samler det i en beholder!!!
    Iøvrigt malker man vist normalt også kun ud fra det bryst barnet lige har spist af (for ikke at stjæle deres “mad”), så er det jo som regel den lidt tykkere mælk man får ud, derfor ser man det sjældent….
    Hilsen Chanette

sulejma2sulejma2
    Medlem

Det er mig ganske umuligt at malke noget ud, når først Caroline har været der. Hun tømmer simpelthen brystet. Og min pumpe kan altså ikke hive mere end 80 ml ud fra et bryst, men mon ikke Caroline får noget mere i skrutten, når hun tager fat.

Ja, ja, det er jo kun for at malke ud til hun skal passes, ellers klarer hun jo fint at spise hos mig.

Sulejma

Anonym
    Gæst

Hej Sulejma.
    Hvad sagde din SP til den grønne mælk??
    Jeg har nemlig været udsatt for det samme og er ret nysgerrig.
    MVH Anja

sulejma2sulejma2
    Medlem

Hej!

Min SP siger, at mælken bliver grøn/blå, når den ikke indeholder så meget fedt. Sjovt at se, at der er forskel på protionerne.

Sulejma

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.