Sunmaid, noget nyt?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2004 Sunmaid, noget nyt?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    hhbhhb
    Medlem

Held og lykke – håber det hele kommer til at gå godt (o;

/Hanne og Magnus 10 dage (o;

sunmaidsunmaid
    Medlem

Hejsa.

Jamen det hele gik fint. først fik jeg kørt en strimmel og hjertelyden var helt perfekt. Havde kun et par enkelte plukveer under “sceancen” – som jordemoderen sagde “Ikke noget man får børn af”. Der blev desuden taget urinprøve. Bagefter blev jeg scannet – også her var alt perfekt – desuden blev jeg undersøgt indvendig og har løsnede han lidt på hinden – så nu får vi at se. Lægen forklarede grundigt omkr. igangsættelse, når man er så langt som jeg, er der ikke større risiko for at noget ikke forløber “efter bogen” ved igangsættelse end til en normal fødsel…. det var det jeg selv havde været mest bekymret for…

I morgen er jeg så gået 14 dage over tiden – og han syntes så jeg nok skulle sættes igang, så vi skal møde på fødegangen i morgen tidlig!!!! Ja, nu kan man jo aldrig vide, hvad der sker – det kan jo nå at starte af sig selv, de kan vel også have for travlt eller noget – men der er vist stor sandsynlighed for at der kommer til at ske store ting i morgen….

Har haft en del rumlen i underlivet efter jeg kom hjem – men det var hvad jeg kunne forvente efter han havde undersøgt mig invendig og har også blødt lidt…

Spændende spændende – nu er vi bare klar….

Mvh. Sunmaid

sulejma2sulejma2
    Medlem

Hvordan gik undersøgelsen, og hvad foregik der helt præcist?

Knus Sulejma

sulejma2sulejma2
    Medlem

Hej Sunmaid!

Dejligt at høre, at alt er i den skønneste orden! Og så kan jeg jo regne ud, at du lige nu er på fødegangen! Hvis du overhovedet ser det her indlæg, håber jeg selvfølgelig, du holder os orienteret i hvorledes situationen udvikler sig, men jeg håber ikke, du får tid! Men nu sker der sgu da noget!

Knus Sulejma 41+5

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.