Så skete der noget!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2004 Så skete der noget!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    sulejma2sulejma2
    Medlem

Nu har jeg i en måneds tid utålmodigt gået og ventet på, at graviditeten skulle blive tydelig, har trøstet mig med, at det kan komme meget sent for nogle, og var egentlig så småt begyndt at forlige mig med tanken om, at maven ville forblive skjult indtil omkring uge 35. Men så skete der lige pludselig noget, nærmest fra den ene dag til den anden, og nu er det faktisk ganske tydelig, at jeg er gravid. Herligt! Jeg har hørt tale om, at det kan gå hurtigt, men det er svært at forestille sig. Selv om morgenen, når jeg ligger ned, kan man tydeligt se en fin bule. Indvoldene plejer ellers at finde deres rette plads om natten, så maven er så nogenlunde flad om morgenen,men sådan er det ikke nu. Maven er også helt hård og spændt, så der er ingen tvivl om, at det er livmoderen, der fylder!

Nu vil jeg gå ud og købe mig et par ventebukser, gerne nogen der rigtig fremhaæver graviditeten…

Sulejma 16+2

271077271077
    Medlem

Nej hvor er det bare dejligt for dig. Jeg synes jeg selv er begyndt at bule ud og de fleste siger også at de kan begynde at se det. Mens nogle af mine arbejdskollegaer bare siger at jeg ligner en der har taget på på min mave. Øv sådan gider jeg da ikke se ud!!!
    Jeg har købt mine første graviditetsbukser, da alle mine egne bukser strammer og ikke er rare at have på. Men, hvor jeg glæder mig til at maven bliver så stor at der ikke er tvivl om at jeg er gravid.
    Har lige været hos jordemoder, hvilket gik meget godt. Alt er som det skal være og jeg hørte hjertelyd.

Håber du har det godt og at alt er som det skal være.

Knus Anja 16+2

gammigammi
    Medlem

test – skal lige hitte ud af det 🙂

gammigammi
    Medlem

Hej!

Jeg har det på samme måde som dig. Pludselig sker der noget, og alle er begyndt at kommentere, at “nu kan man da begynde at se noget”. Det er så dejligt. Jeg har også købt ventetøj, som rigtig fremhæver den nye figur 🙂

Jeg glæder mig vildt til at komme til 1. jordmoderbesøg, hvor jeg forhåbentlig får lov til at høre hjertelyd. Ellers må jeg bare vente til scanningen 2 uger senere.

Hej igen – kh Gammi (13+6)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.