Det er jo en baby!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Februar 2004 Det er jo en baby!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    sulejma2sulejma2
    Medlem

Sidder jo og surfer rundt på diverse terminssider og falder over et billede af en to dage gammel baby født seks uger før termin. En perfekt lille sag, som ikke så særlig for-tidlig-født ud. Tænk, at min baby er ligeså stor! Det er altså stadig ikke til at fatte, selvom de forskellige kropsdele nu kan mærkes ganske tydeligt gennem maveskindet. Ih, hvor jeg altså glæder mig til at se det lille væsen!
    Vi er i fuld gang med at indrette puslepladsen til den, det bliver en rigtig hyggekrog. Meeen det forløber ikke altid uden gråd og tænders gnidsel, når min kæreste og jeg skal blive enige om indretning af boligen, og så er det ikke ligefrem en fordel, at man er en følsom gravid…

Sulejma 33+3

bosannebosanne
    Medlem

kunne også godt tænke mig at se hvordan den ser ud, jeg har også 5 1/2 uge igen.
    Knus Susanne 34+4

Anonym
    Gæst

Jeg faldt lige over jeres indlæg. Sidste år fødte jeg i uge 34+2 og hvis du har lyst kan du kigge på min hjemmeside. Der er billeder af mine tvillinge piger.

http://hjem.get2net.dk/familien_hartvigsen/Josephinenicolineside.htm

Hilsen herfra

bosannebosanne
    Medlem

Nøøj!! Hvor er de søde… Ja, det er ikke til at forstå, at der ligger sådan en lille pige i min mave.Glæder mig godt nok helt vildt.
    Tak fordi jeg måtte se dine billeder.
    De må jo nu være omkring 1 1/2 år nu, dine piger.
    Hvor længe måtte de ligge på sygehuset? Jeg kunne se de vejede omkring 2000g. begge 2.
    Knus fra Susanne 34+4

sulejma2sulejma2
    Medlem

Sikke nogle dejlige unger. Tak fordi, vi måtte se dem. Det er altså helt fantastisk at min baby er ligeså stor!

Sulejma 33+4

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.