Thermostøvler

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Købte nogle i Bilka for 3 uger siden, ved ikke om de stadig er der.
    Ellers kan du jo tage telefonen og ringe til de nærmeste og høre dem ad.

Nina

buksbombuksbom
    Medlem

Er der nogen af jer, der ved, hvor man (stadig) kan købe et par termogummistøvler? Vel at mærke nogen som ikke koster 350 kr parret!!!! Hvorfor er de dog så dyre? Vinterstøvler fandt jeg til Rune til 199 kr og regnede med, det var nok til i år. Meeen, med den enorme mængde regn, vi får for tiden, så kunne han godt bruge et par varme gummistøvler også – til at hoppe i vandpytter med. Ved I om Føtex/Bilka/Kvickly etc har nogle billige termostøvler? Jeg er over-højgravid og orker ikke at køre forgæves til alle butikker.
    mvh
    Annette og Rune

maritilarmaritilar
    Medlem

Jeg købte et par thermostøvler for 3-4 uger siden i Føtex (Dille-sko). Måske har de stadig flere tilbage – jeg har da ihvertfald set at de stadig har Dille-vinterstøvler i butikkerne…

Hilsen Marianne, mor til Frederikke 161203 og Laura 100106

lijalija
    Medlem

Der har de så vidt jeg ved altid termo støvler til 200 kroner.

Det er af mærket SKOFUS og de kan vaskes i vaskemaskinen. Fungerer fint hos os.

Lisbeth & Victor

Anonym
    Gæst
    buksbombuksbom
    Medlem

Altså Bilka, Føtex eller skoringen. Tak skal I have, jeg prøver et af stederne.
    mvh
    Annette

lijalija
    Medlem

Nå okay.
    Dem jeg har købt i år var nu også en del af en pakkeløsning, hvor jeg fik thermostøvlerne og vinterstøvler for et eller andet – Vist nok 450-500….
    Men de virker ihvertfald efter hensigten…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.