Jamen hov, er det en lille tand..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2003 Jamen hov, er det en lille tand..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

der kigger frem??
    Så er det slut med at være tandløs. Sørme om ikke der er en lille spids at mærke og se i Davids undermund. Og mig som synes, det bare er et øjeblik siden han lå som en lille bylt på mit bryst.
    Hvor bliver tiden dog af….??? Nu kan han også sidde selv et lille øjeblik – indtil han får øje på de dødinteressante tæer som der bare MÅ pilles ved…
    Det er vist rigtigt hvad man siger: Det er når man får børn man virkelig kan se hvor hurtigt tiden går…

Hej-hej og go’ weekend
    Janni og David 211203

Anonym
    Gæst

ja tiden går så forfærdelig frygtelig hurtig. Her sidder Noah også uden problemer..
    For et par uger siden syntes jeg det var tid til at han kom ind på sit eget værelse, så vi flyttede hans tremmeseng og alting var klart. Han blev lagt iseng ved sædvanlig tid, og lagde sig til at sove uden problemer. Men pludselig følte jeg mig bare slet ikke klar.. Hvorfor i alverden skal han dog flyttes, når tiden nu går så hurtigt? Det kan da komme tids nok, at han ikke er tæt ved sin mor mere.. Så hele natten lå jeg og havde helt ondt i maven, og næste morgen kom han ind til os igen….

Så jo, jeg synes også tiden går alt alt fot hurtigt.. De bliver alt for hurtigt store..

Mona og Noah

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.