Hjemmeside med billeder af mange af jer…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2003 Hjemmeside med billeder af mange af jer…

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst
    stervojedovastervojedova
    Medlem

Hvad er det nu den hedder, den hjememside, hvor der er oplysninger og billeder af mange af os/jer.

Mvh. June

Anonym
    Gæst

Måske det er denne du leder efter?

http://december03.tk

eller

http://december.web.surftown.dk

Hilsen Heidi

Anonym
    Gæst

har lige været inde og kigge – har sendt dig nogle opdatering Heidi fra Anne og jeg – så vi også kan komme på :o)

FLOT FLOT arbejde…!!!!

Det er nu sjovt at se ansigtet bag “chat” navnet :o) – hvor ser I alle sammen godt ud !!! :o)

Kh Rikke

betina3000betina3000
    Medlem

Er det bare mig eller er der ikke blevet opdateret billeder i et stykke tid?

Jeg mener helt bestemt at jeg har sendt dig nye billeder *SS*

Ved godt at du har været meget ophængt det sidste stykke tid og det er bestemt heller ikke for at hundse med dig, det kan jo være at det er mig der husker forkert *SS*

Knus fra Betina

Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

Hej Betina!

Du har ret; Det er et stykke tid siden jeg har opdateret hjemmesiden. Silas’ indlæggelse har jo været en ganske effektiv stopklods for al computer-sjov for en periode.

Jeg håber at nå en opdatering i løbet af de næste dage, da jeg tager afsted på ferie om en uge.

Hilsen små-stressede Heidi og aften-vrælende Silas

stervojedovastervojedova
    Medlem

Jeg sidder spændt og kigger med, når i fra Kbh laver aftaler mv…. Og ville så gerne være med. Nu er det sådan, at jeg som Københavner (med stort K) flyttede til midtjylland for lidt over 1 år siden…. Men jeg kommer nok snart tilbage (juhuu)… og så kan jeg måske få lov at være med til alt jeres sjov og ballade!?!

Mvh. June (med Jonas fra d. 17.12)

Anonym
    Gæst
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.