mit netfravær(også som dbindlæg)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2003 mit netfravær(også som dbindlæg)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Du ved Vi tænker på dig og din søde Familie
    Mange knus her fra Ryslinge

Anonym
    Gæst

Kæreste Zemma!!!!!!!
    Har du overvejet om det ville være en ide at komme til DK og se om lægerne her kan gøre mere?????????

Jeg ved sq ikke hvad jeg skal skrive andet, end at du sq nok skal klare den!!!!
    Knus fra lena

Anonym
    Gæst

Hej Zemma
    Som en anden skriver. Kom hjem og bliv indlagt på dansk hospital.
    God bedring.
    Lene

Anonym
    Gæst

Kære Alle.

Jeg synes lige, at jeg ville give en lille forklaring på mit netfravær…

Som I måske husker, så har fået konstateret hyper tryroid, og det har vist sig at være meget mere alvorligt, end vi troede.
    Jeg er alvorligt syg, og har lige nu en fifty-fifty chance for at overleve. Det tærer selvfølgelig på alle i familien.

Vi er gået igang med at lede efter en hushjælp. Det har kostet mig lidt mange tanker at skulle vende mig til ideen om at have tjenende ånder i huset 24 timer i døgnet, men på den anden side, kan den nuværende situation ikke blive ved.
    Ingen af os trives, og især stakkels Helena har to udkørte forældre.

Jeg har det desværre ikke spor godt. Indtil videre ser det ikke ud til, at jeg reagerer på den medicin, som jeg har fået, så jeg skal til lægen endnu en gang og se, hvad der så skal ske.

I mellemtiden bliver mine symptomer værre og værre. Jeg ryster voldsomt, har svært ved at sove, er irritabel, kan dårligt gå eller se noget for den sags skyld. Alle led smerter og jeg må nærmest spise 24 timer i døgnet for ikke at blive rigtig dårlig.

Min puls ligger på ca. 160 om morgenen, når jeg vågner, og bare jeg går op ad en trappe, ryger den op på 240… Ergo er jeg hver dag i risikozonen for at få et hjerteslag…

Lægen er desværre langt fra optimistisk, så mine udsigter er temmeligt dystre…

Ydermere så fik jeg noget medicin, som skulle stopppe mælken, men da den heller ikke virkede er jeg blevet nødt til at stoppe med den anden medicin og så prøve med den første igen.

Det er SÅ frustrerende ikke at vide, om jeg er købt eller solgt endnu, men jeg glædes nu stadig hver dag over min skønne unge og min dejlige mand, selv den umulige hund kan stadig trække et smil ud af mig, men ellers er der ikke meget at grine af…

kh,
    Zemma

fars_pigefars_pige
    Medlem

Hej Zemma

Jeg vil også sige KOM SÅ SÅ HJEM TIL DANMARK!!!!

Udover det, så skal du nok klare det og du ved mor har ALTID ret 😉

Knus
    Ditte & Clara 031203

marionwmarionw
    Medlem

Kæreste søde Zemma,

Jeg har været helt i min egen verden og har slet ikke opfattet at du er syg. Jeg blev simpelthen så ked af at læse dit indlæg. Du har været så stor en støtte for min familie nu her i Philips sygdomsperiode og så rammes du selv.

Jeg aner intet om sygdommen – har du lyst til at forklare mere?

Jeg sender dig de bedste, varmeste og ømmeste knus! Gid jeg kunne gøre noget for dig, Zemma. Sig endelig til!!!!

Mange tanker
    Marion

Anonym
    Gæst

Kæreste Zemma

Det var dog en forfærdelig meddelelse. Jeg håber virkelig du klarer den og at du og din familie styrkes gennem det hele.

Kærlig hilsen Trine

Anonym
    Gæst

Kære Zemma

Jeg ved ikke, hvad din sygdom indebærer, men jeg krydser alt, hvad krydses kan og sender alle gode ønsker i retning af dig og din familie.

KH
    Karin

Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre… eller – årh for pokker – der er jo slet ingen ord som dækker…!

Vil bare sige, at jeg synes det er dybt forfærdeligt og fortvivlende, og håber INDERLIGT, at du snart kommer dig HELT – der er alt – ALT- for mange, som ikke kan undvære dig.

Alle de bedste tanker og ønsker

Mange kærlige hilsner
    Kristine

tinzentinzen
    Medlem

Jeg har ingen ord kun tårer over at læse om din situation.

Tina

hvor gør det mig bare ondt at høre….jeg vidste slet ikke du var syg. Jeg sender jer alle en masse tanker og håber på det bedste.
    Stort knus fra Sofie

veedfaldveedfald
    Medlem

Og kom i kyndige hænder. Det dur ikke at være så langt væk fra resten af familien, hverken for dig eller din mand men bestemt heller ikke for din forældre. Det er ikke nogen positiv meddelse at få at vide at man har 50/50 % chance for at overleve. Så kære Zemma kom så hjem.

Masser af knuz og tanker fra Linda & Oskar

Ja , sikke et chok , jeg er så ked af jeg ik har fattet du var syg (aner ikke hvad det er du fejler ) ……..

men kom hjem……….

kh Annemarie.

Hejsa

Som mange andre, var jeg heller ikke klar over, at du var syg. Jeg håber selvfølgelig, at du klarer den og snart kommer på toppen!

Vi sender dig og familien de bedste tanker og håb om, at det snart går den rigtige vej!

Mvh. June og Jonas 17.12.03

Anonym
    Gæst

Vi går jo på et privathospital hernede, og det er noget helt andet end offentlige hospitaler i DK. I kan evt. prøve at kigge på:
    http://www.ahdubai.com

Jeg går hos en endikrinolog, som holder tæt øje med mig. Jeg får lavet blodprøver hver uge, og er på en pænt stor dosis både ammestop og betablokker. Desværre virker intet af det lige nu…

Jeg har fået en form for hyper thyroid, som kaldes Basedows sygdom. Min er så blot ekstremt ondartet, og har været der meget længe, mener min læge.

“Hvorfor kom du ikke, da du opdagede, at du var træt og tabte dig?”

Han har tydeligvis aldrig prøvet at få et lille barn, som han har skulle passe!

Men ellers er han nu rigtig dygtig og meget god til at forklare.

Så det er ikke selve Basedow, som er så farlig for mig lige nu. Det er de symptomer, som min krop udviser, som måske kan ende med at blive for meget for min krop.

kh,
    Zemma

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.