Hva’ er det nu, den hedder!?!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2003 Hva’ er det nu, den hedder!?!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Jeg har tidligere læst svar fra jer om den creme, som er så god til tør hud (til vores kære små).

Hvad er det nu, at den creme hedder? Mange af jer nævner noget, man kan købe på apoteket.

Mvh. June og Jonas (med meget tør hud)

putlinkputlink
    Medlem

Weleda baby cremerne, bruges flittigt herhjemme og jeg ved den er nævnt herinde mange gange, det er simpelthen guds gave til kvinder med børn ;O) Den fås i to varianter, en hvid, til numse tror jeg nok det er og en gul, til resten af kroppen.
    De er en anelse dyere en alm. cremer, men ikke overvældende.. jeg synes det er allepengene værd, og så får man altså osse nogle gode store tuber.
    Held og lykke.

Susan, Kian 1.12.03 og spunk 13+6 (?)

sille73sille73
    Medlem

Vi har Ceridal Lipogel, som kan købes på apoteket og er rigtigt godt til små tørre kinder i frostvejr.

Sille

så kan det købes meget billigere i Tyskland. 32 kr. for en stor tube af det til numsen….så hvis nogen skal til tyskland og i bruger weleda, så smut lige ind forbi et tysk apotek…der kan spares penge 🙂

Kh. Karina, som bor 10 min fra grænsen

Anonym
    Gæst

… Locobase fedtcreme. Det fås ihvertfald på apoteket og er godt.

Venlig hilsen
    Stine – der har skiftet brugernavn fra smik

putlinkputlink
    Medlem

1000 tak for det tip, mine forældre bor i tønder, 4 km fra grænsen så det er ihvertfald et tip jeg kan bruge godt af, jeg anede det ikke, men har nu heller aldrig sat mine ben på et tysk apotek ;O) Jeg skal derned i weekenden så der må jeg lige benytte mig af dit tip ;O)

Susan kian 1.12.03 og 14+0

Anonym
    Gæst

Der er vist lige så mange forslag, som der er mødre!! Vi bruger Archiv creme fra apoteket. Den er lidt dyrere, men Noah har meget allergi, og det er den eneste han kan tåle uden at slå ud. Håber du finder en rigtig god creme til Jonas.
    Knuz Helle

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.