forskningsprojekt om to- eller flersproget børn

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2003 forskningsprojekt om to- eller flersproget børn

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej piger.

Så er den gal igen – jeg skal endnu engang i gang med et forskningsprojekt i forbindelse med mit studie og da jeg tidligere har haft held med at søge deltager herinde på netdoktor, så prøver jeg igen. Håber det er i orden med jer og lad mig endelig høre, hvis I selv eller nogen I kender er interesseret i at deltage.

Mange hilsner Lone

—————

To- og flersprogede børnefamilier søges til forskningsprojekt på Aalborg Universitet

8.semesters psykologistuderende søger familier, der er interesseret i at deltage i en undersøgelse af, hvilken betydning det har for et barn at vokse op i en familie, hvor mor og/eller far taler et andet sprog end dansk.

Jeg søger familier bosiddende i Danmark med et barn i alderen fra 4-9 år. Barnet skal bo sammen med både mor og far og mindst én af forældrene skal tale et ikke skandinavisk sprog til barnet.

Undersøgelsen foregår i familiens hjem, og består af to dele. Den første del er et mindre spørgeskema til forældrene og anden del er en legeaktivitet, der varer ca. 45 minutter.

Interesserede familier bedes sende en e-mail med telefon nummer, barnets køn, fødselsdato samt oplysning om hvilket sprog henholdsvis mor og far taler til lsun00@hum.aau.dk. Jeg vil efterfølgende kontakte jer med yderligere informationer omkring undersøgelsen.

Med venlig hilsen

Lone Sundahl.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.