Clara er startet i vuggestue :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2003 Clara er startet i vuggestue :-)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    fars_pigefars_pige
    Medlem

Clara startede i vuggestuen i tirsdags.

Første dag var hun der en time, hvor jeg rendte rundt på de andre stuer, men også var hos hende. Hun rendte med det samme hen til noget legetøj og begyndte at lege, så kunne mor da bare smutte. Íngen piv eller hyl.

Næste dag (i går), var hun der to timer. Hvor jeg igen var der, men var i andre rum. Hun rendte igen hen til legetøjet og begyndte at lege… Ingen piv eller hyl.

Tredje dag ( i dag) kom vi kl 8.30 og jeg gik helt væk fra vuggestuen og kom tilbage 1 time senere. I den tid havde hun pebet lidt, men blev nusset lidt af en af pædagogerne og så var det okay. Da jeg kom tilbage lå hun på puslebordet og skulle have skiftet ble, for hun skulle sove. Jeg blev simpelthen så “rørt”, da jeg så min lille pige ligge på der og skulle skiftes, hun er bare blevet så stor…snøft :-)).

Så da hun sov, gik jeg en tur og vi havde aftalt, at de skulle ringe når hun vågnede og så skulle jeg komme tilbage og da jeg kom, sad hun og spise frokost og hun havde da sovet knap 2 timer.

Jeg kunne næsten ikke nænne at tage hende med mig, så hun blev og legede med en veninde og jeg sad og snakkede med pædagogerne.

I morgen skal hun hun så være der fra kl. 8.30-13.30 eller hvis hun bliver umulig, så henter jeg hende selvfølgelig.

Det er simpelthen gået så godt, vi har virkelig tænkt på hvordan det skulle gå. Men dette er over al forventnig.

Hun opfører jo sig som om hun er hjemme 🙂

Kh
    Ditte

armymomarmymom
    Medlem

Hej Ditte,
    Ej hvor fedt… håber Sebastian er ligeså nem at kører ind, som Clara-V.
    Så bliver der rigtigt tid til at gå på suschi-bar 😉
    Knus
    Maria

fars_pigefars_pige
    Medlem

Hej Maria

Ja, det er skønt 🙂 I dag har det dog ikke været helt så nemt, men nemt nok alligevel… Hun blev afleveret kl. 8.30 og blev hentet 13.30 af farmand og mig.

SElvfølgelig går det lige så nemt når det er Sebastians tur, det er jeg helt 100 på.

Håber alt går godt. Jeg har ikke snakket med Lise endnu…

Kh
    Ditte

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.