Hurra for denne side.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2003 Hurra for denne side.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Janne!

Dejligt, at I nu er kommet under kyndig behandling.

Til dit spørgsmål om at gå: JA – mellemørebetændelse (især gentagne) kan sagtens påvirke balancenerven. Og hvis balancen ikke er iorden, kan det jo være svært at lære at gå.

Fortsat god bedring – Heidi

Anonym
    Gæst

Håber hun hurtigt bliver rask, nu hvor hun er blevet ordenligt set efter i sømmene (nå ja ørerne 😉 og hvor er det bare så typisk!!! Godt du havde hørt efter og viste det godt kunne være galt alligevel, trods lægernes overbevisning af andet.
    Mht gå, det kan da sikkert godt påvirke som Heidi(snart3) skriver, men husk nu at selv om man er 16 mdr så er det IKKE er ualmindeligt ikke at gå endnu, jeg er sikker på hun kan en masse andre ting.
    Rigtig god bedring
    KH Heidi

Anonym
    Gæst

Karoline har i dag fået feber for 3.gang på 2 mdr. De to andre gange har hun haft høj feber i over en uge, hvorfor hun har fået penicillin, men uden at hverken vores egen læge eller vagtlæge kunne sige, hvad det var galt. Da hun så fik feber i går aftes igen og faktisk virkede som om hun var lidt øm ved det højre øre, tænkte jeg på alle jeres historier om hvor dårlige praktiserende læger nogen gange kan være til at se, om der er noget galt med ørerne.
    Jeg fik en tid hos ØNH læge i formiddags, ikke fordi jeg egentlig troede der var noget i vejen med hendes ører, men så for i det mindste at få udelukket at det var dem der gav hende problemer.

Og hvad sagde ØNH lægen?At hendes ører var meget grimme og hun havde mellemørebetændelse, og han var overrasket over at de andre læger bare havde skrevet penicillin ud, uden at vide, hvor infektionen kom fra. Hun fik penicillin med det samme og skal til kontrol hos ham igen om 14 dagen, for hvis hun nu også hr haft mellemørebetændelse de andre gange, er der en risiko, for at hun skal have lagt dræn i.

Jeg er bare så taknemlig for at jeg kom til at huske på jeres gode råd, det var bare guld værd i denne situation og nu har vi (måske) endelig fundet ud af hvad hun fejler, så der kan gøres noget ved det.

Jeg tænkte på om det kunne være grunden til at hun ikke er begyndt at gå selv endnu, selvom hun er 16 mdr i morgen?

KH en meget lettet Janne.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.