Hat og solcreme

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hat tager vi ikke så tungt. Noah har et meget tykt hår, så det kompenserer for noget af det. Men vi prøver da med en lille bøllehat i ny og næ. Ikke mindst fordi det ser så sødt ud, når håret krøller frem forneden..

Men solcreme får han selvfølgelig på fra morgenstunden, og igen til middag. Og ellers efter behov..

Mona og Noah

Anonym
    Gæst

Er der kun os, der går op i dette?
    Var I TIVOLI i går i dejligt solskinsvejr og hold da helt op hvor var der bare mange små børn uden hat på. I Davids dagpleje er han den eneste, der både har hat og solcreme med.
    Men hold da op en kamp vi har når vi skal give ham hat på (nede hos dp’en er han selvfølgelig ligeglad). Men når det er os flipper han fuldstændig ud – og selvfølgelig gjorde han det foran en MASSE mennesker i går. Men HA!!! det lykkedes os at få ham distraheret og vi kunne gå videre som sejrherrerne!

Er I andre lige så hatte-solcreme-hysse som os?

Hilsen Janni og skrigeballonen David

ab4ab4
    Medlem

Hej

Vi er også hysteriske med det, ALTID solcreme, men hatten kan vi glemme.. Hun bliver skrup hysterisk når hun får noget på hovedet, men vi sørger for hun ikke render rundt i solen, og vi prøver altid at give hende den på. Der går bare ca 10 sek. så er den pillet af igen

hilsen Ab4

betina3000betina3000
    Medlem

Her sørger jeg altid for at Patrick er smurt ind i creme inden jeg afleverer ham i vugger. Har også sagt til dem derovre at han skal have sin bøllehat på når det er solskin. Han er lige så hvid som sin mor desværre, så jeg er ekstra opmærksom.

Igår var vi til kræmmermarked, og selvfølgelig smurte jeg ham ind inden vi tog afsted, men mig selv glemte jeg og her sidder jeg total rød i krydderen!!!

Her har vi desuden heldigvis ingen problemer med at have bøllehat på… Jeg kan sågar bare ligge den over hans ansigt når han skal sove, så det er jo dejligt!

Knus

Anonym
    Gæst

Hej Janni og David.
    Jeg er også meget hys med hensyn til hat og solceme, mine børn er begge to helt lyshårede, så jeg mener det er SÅ vigtigt.
    I øvrigt kender jeg alt til det med at skulle aflede opmærksomheden for at få hat på, det er nogle gange en kamp c”,) Knus Christina

Anonym
    Gæst

Frederik får total solblock på men mht. solhat så er jeg ikke hysterisk. Det var kun da han var baby ? dengang kunne jeg også finde på at smøre solcreme i håret fordi det var så tyndt, men nu er hans hår rimeligt tykt så solcreme overalt undtagen håret. Hatten kan jeg glemme, vi kæmper en kamp.

Jeg synes, at trods der ikke skulle komme en solstråle igennem den solcreme, så har Frederik alligevel fået lidt farve, og faderen nåede at blive forbrændt i weekenden på skulderne, så det er vigtigt at de små bliver smurt lidt ind.

Jeg føler ikke jeg er hysterisk med solcreme, men mere at det er naturligt ting at beskytte hans hud.

Kh Christina

fars_pigefars_pige
    Medlem

Hej

Jeg/vi er bestemt ikke hysteriske, men Clara får altså også både solcreme og hat på.

Det er lige så naturligt for os, som at tage sko på 🙂

Men det kan altså godt være en kamp med hatten, alt afhængig af hvilken vi vælger …

Kh
    Ditte

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.