Mødregruppe

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    klarlundklarlund
    Medlem

Jeg har haft besøg af min mødregruppe i går, og altid efter vi har mødtes har jeg en rigtig god fornemmelse at vi bare svinger sammen og samtidig er det super godt for sådan en som mig, at have et netværk, når man er tilflytter til byen.

Men jeg har også fornemmelsen af, at her snart 4 år efter at det er næsten unikt at vi stadig mødes i gruppen. Der er mange mødregrupper som er opløst nu…men jeg synes, at det kunne være sjovt at høre, om der er nogen som stadig har glæde af deres gruppe, som jeg har af min.

Hilsen

Trine

Anonym
    Gæst

tjoo min mødregruppe ses ikke rigtig mere, men vi mailer sammen fra tid til anden. Gruppen er nede på 3 mødre og de to andre er flyttet (den ene helt til Århus) så der bliver ikke holdt møde ansigt til ansigt, men vi holder da kontakten ved lige ind imellem. Begge de to andre har lige fået nr. to (jeg har to i forvejen) så det har da været hyggeligt at følge med i.
    Hilsen Berit

Anonym
    Gæst

Min mødregruppe fra Zilas er gået i opløsning. Men så kan jeg fortælle om min “mødregruppe” eller rettere, det var mit efterfødselsgymnastikhold fra 1985 (fra min store søn på 22år). Vi er 5 piger, der har holdt sammen i 22 år. Vi ses hver 3. måned ca. og her for et par weekender siden var vi samlet hos Hanne og Mogens, som holdt der 25 års jubilæum (altså i stedet for sølvbryllup) på Rødvig kro med overnatning. Vi synes, det er fantastisk, at vi har holdt ved så længe, selv om vi er spredt fra Venø i Limfjorden (ja hun kommer så ikke med hver gang vi mødes), Slagslunde, Roskilde, Egebjerg til København. I starten boede alle i København.

Børnene ser ikke hinanden mere. Men vi tøser vil ikke undvære vores sammenhold.

Så bare hold ud, hvis I synes I kommer godt ud af det med hinanden. Det er guld værd jo ældre man bliver.

Kærlig hilsen
    Lotte

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.