fyldte schokolader

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2003 fyldte schokolader

• This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 8 months siden by Anonym.
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

er dre nogen der har dårlig erfaing med at spise fyldte schokolader mens I ammer.

Stefan har nu to gange skreget i flere timer efter mor har guffet og han græder ellers aldrig.

Har lige været i sommerhus i en uge og han holdt rytmen, sov i weekendseng, autostol og barnevogn. Fandt sig i at blive slæbt med overalt, de andre tre søskende skulle jo også se/opleve noget

tullettullet
    Medlem

Min søster spiste ikke spor chokolade mens hun ammede for hun havde læst at det kunne give bebse maveproblemer og især fylde chokolader skulle være slemme. Selv har jeg ikke haft problemer med at Viktor har fået maveproblemer lige meget hvad jeg har spist. Jeg har spist chokolade, løg, stærk mad, hvidløg i store mængder der har ikke været spor uro så jeg er nok heldig.

Knus
    Connie

joelinejoeline
    Medlem

Det er forskelligt, hvordan babyerne reagerer.
    Jeg kan sagtens tillade mig at guffe en hel plade uden Sean reagerer, men der er rigtigt at chokolade er en af de ting, man skal passe på med.

Det kan godt være de fyldte er værre, dem spiser jeg ikke så meget 🙂

–Tanya

Anonym
    Gæst

eller været enormt urolig de gange jeg har spist chokolade..Selvfølgelig, ikke hvis jeg kun har taget et eller to stk.Men da jeg sjældent er så påholdende, har mængden givet ham mavekneb.
    Og Bertram er en cool lille dreng som normalt ikke bliver sær, så det er stensikkert det, som har foresaget hans urolighed..

Men jeg tror bestemt også, at der er mange unger som ikke reagerer på det, og de er bare heldige…
    hejhej sidsel

Anonym
    Gæst

JEg har begge gange jeg har ammet, spist fyldt chokolade, stærk mad, jordbær (med nummer to dog kun hvad der kunne ligge på en kage) kål og jeg har ikke en eneste gang oplevet at de har reageret på det jeg spiste…..måske fordi det også var de ting jeg spiste under graviditeten….

HEidi

malllemallle
    Medlem

det er ikke kun fordi bebserne kan få mavekneb, at man fraråder chokolade, det er fordi det indeholder en form for antihistamin, derfor skal man være forsigtig da de kan give allergi.
    Det er den besked jeg har fået fra sp.
    ~Malle

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.