Sandra blefri………..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2003 Sandra blefri………..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

jubiiiiiiiiiiiii……………nu er det der ble-ræs snart ovre.
    Sandra har siden igår ikke haft ble på. Hun fik den på igår morges og tog den selv af nede i børnehaven………….hun fik dog en ble på da de skulle ud og lege.
    Hun havde også en på i nat.
    Lige nu har hun ikke ble på og vil heller ikke have det……….ikke engang når hun skal lave stort…………….Jeg er pave stolt af hende, for det har taget lang tid at få hende til at sidde på wc og lave stort 😉
    Jeg aftalte med pædagogen i børnehave igår at vi ikke længere giver hende ble på, kun når hun skal have sine tykke overtrækker på eller flyverdragt og de skal på tur eller ud og lege.

Hilsen
    Marianne og den næsten blefri Sandra

tina70tina70
    Medlem

Skønt. Et stort tillykke. Det er bare så dejligt, når de pludselig selv er klar.
    Hilsen Tina, en snart rask Sebastian, og Klara, som Zzzz i barnevognen.

tina70tina70
    Medlem

Det med natbleen her kom, da Sebastian efter mange nætter med tør ble, og nogle, hvor han gik på toilettet og med bukseble på, selv sagde fra. Min ikke det kommer hos jer også?
    Tina

wrikkewrikke
    Medlem

Ej, hvor dejligt for jer. Linea er også næsten-blefri. Hun kan gå en uge uden uheld, men så kan der også lige være et par stykker i rap. Når de f.eks. skal på tur m. Bh, har hun dog vist stadig ble på og det er bare ok.
    Er dog lidt i tvivl om hvornår man dropper natbleen. Prøvede i to nætter. Den første gik fint, men anden nat tissede hun grundigt ud over det hele kl. 2… Kan ikke helt lure hvornår hun er “klar” – hun synes vist selv at det er meget mageligt at have ble på…

Rikke og Linea

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.