Endelig barsel :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2003 Endelig barsel :-)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    thiemer06thiemer06
    Medlem

Jubiiii så kom dagen hvor jeg kunne gå fra på barsel 🙂 Den har godt nok også været længe ventet…
    Jeg har jo været i praktik en vuggestue siden 1. aug og det har altså ikke været verdens nemmeste job efterhånden som maven voksede… Men hvad, jeg holdt da ud, bestod min praktik og kan nu nyde de sidste fire uger før termin herhjemme – ahh *SS*…
    Der er tusinde ting at nå så ren afslapning bliver det nok ikke, men bare tanken om at det faktisk er en reel mulighed at tage en middagslur bringer et smil på mine læber 🙂

God weekend til jer alle.

Hilsen Kathe

tina70tina70
    Medlem

Hvor dejligt. Kan godt forestille mig at maven har været lidt i vejen fra tid til anden. :o) Dejligt med et veloverstået praktikophold, og nu kan du så fokusere på den forestående familieforøgelse. Husk nu middagsluren, ikk’!

Kan slet ikke forstå, der er så kort tid til din termin. Det er sørme gået hurtigt – i hvert fald set herfra. Her rinder min udvidede barsel snart på sidste vers. Det er også gået hurtigt.

Mange hilsener
    Tina

thiemer06thiemer06
    Medlem

Ja jeg synes altså også denne graviditet er gået vanvittigt stærkt.. Har en lille hjemmestrikket teori om at det måske skyldes at jeg først turde tro på det og føle mig “rigtig” gravid i uge 19, da alle test af lillebror var afsluttede?? Tjaa ved det ikke, men faktum er altså at der ikke er mere end en mdr tid til jeg bliver mor til to WAUW!! 🙂

Hilsen Kathe – som vil bruge dagen i dag på at få styr på julekort og kalendergaver…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.