Så blev Mille endelig Storesøster :o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2003 Så blev Mille endelig Storesøster :o)

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    dada
    Medlem

Det sket Lørdag den 18/11 kl 16.12 på RAS at Lillesøster Freja kom til verden, en stor pige på 4030 gram og 53 cm lang.
    Hold da op det var en hård tur :o)
    Veerne startede småt torsdag til middag, men jeg var jo lidt i tvivl om det var veer, men det kunne jeg så se det var da jeg fik kørt strimmel om aftenen pga jeg var gået over med 10 dage.
    Var inde fredag morgen men der var jeg kun åbnet 1 cm, så vi blev sendt hjem igen og hvile, men hvor meget får man hvilet med veer, nada ;o)
    Afsted igen lørdag morgen for der var der ca 4-5 min imellem veerne, de aftog selvfølgelig da vi ankom til RAS men jeg var åbnet 3 cm og lå og fik kørt strimmel i ca 1 time, og da jeg blev tjekket igen var jeg 5 cm åben. Men måtte få vedrop da mine veer drillede :o/ Puha det var nogle hårde timer fra kl 5.00 til kl 16.12 hvor Freja endelig kom op på min mave.
    Jeg er blevet syet godt da jeg sprang indvendig og udvendig, avs.
    Men hun er det hele værd og smerten var væk det sekund hun var ude.
    Vi tog hjem i går kl 12, for der savnede vi Storesøster Mille og vores senge :o) også selv om Freja ikke syntes vi skulle sove i nat så er det dejligt at være hjemme.
    KH Helene nu opdateret mor til 2 dejlige piger ;o)

tina70tina70
    Medlem
    tina70tina70
    Medlem
    tina70tina70
    Medlem

Godt at hun endelig kom ud til jer – og jeg kan godt følge dig. Det er bare skønt at komme hjem til sig selv – søvn eller ej.
    Jeg fik også kørt strimmel den dag, hvor vi havde talt om evt. igangsætning, og havde sørme også veer. Det havde jeg nok haft et døgns tid eller lidt mere, men efter mange plukveer var jeg altså i tvivl.
    Det lyder som en streng fødsel, men pyt med det, når bare resultatet er godt – ikke?!
    Endnu engang stort tillykke. Få nu hvilet ud og nyd den første tid sammen som familie.
    Knus Tina, Sebastian og Klara

Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

Rigtig mange gange tillykke med Freja.

Og sikke dog en beretning – det er lige sådan noget, der et kort sekund får mig til at tænke: Skal jeg bare nøjes med ham jeg har??

Men som du siger, så er det jo kampen værd!

Jeg håber at I får lidt mere ro så den næste tid kan blive god og harmonisk for jer alle.

Knus
    Vivian

Anonym
    Gæst

Hej Helene

Stort tillykke til dig og hele familien med Freja….

Jeg har dagligt tjekket ND når jeg lige har været hjemme et par minutter – kunne jo se, at du stadig ikke havde (og har stadig ikke) ændret teksten på din MSN !!! – så jeg havde næsten på fornemmelsen at der var noget i gang….

Endnu en gang stort tillykke – håber på at se hende snart… – vi må lige finde ud af at mødes en dag.

Maya

Anonym
    Gæst

Kære Helene.

Tillykke med Freja. Det lyder til at have været hårdt, men det hele værd.

Held og lykke med dine guldklumper

Knus Pia

thiemer06thiemer06
    Medlem

Tillykke med Freja 😉

Hilsen Kathe 34+6

Anonym
    Gæst

Kæmpe tillykke – så nåede du det inden igangsætning :O)

Lyder som en hård omgang, men som du skriver, er det det hele værd, nu er Freja ude hos jer, og du er ikke gravid mere, juhuu *SS*

Jeg håber, I hurtigt får fundet rytmen med 2 små tøser i huset og får en god hverdag op at køre :O)

Mange tak for beretningen – jeg bliver vist aldrig træt af at læse om fødselsberetninger, og slet ikke når det er fra nogen, jeg “kender”. Igen stort tillykke med Freja og med det liv, der venter jer nu :O)

Og er det hårdt i starten, vil jeg sige, vi allerede her forlængst har mærket, hvor meget glæde pigerne har af hinanden. Jeg håber, Mille og Freja får det lige så dejligt med hinanden *S*

Kærlig hilsen

Anne med Kathrine og Helene 01.05.06

Kæmpe tillykke med den lille Freja…………….

Hilsen

Marianne og Sandra som synes det er sjovt at drille sin mor

Anonym
    Gæst

Kære Helene
    Et stort tillykke herfra til dig og din dejlige familie, selv om det var en hård omgang må det godt nok være dejligt at have sådan en lille een i huset igen! :o)
    Tillykke herfra :o)
    Hilsnen Jette & Laura

brynaldbrynald
    Medlem

Hej Helene!
    Tusind gange tillykke med din store Freja. Dejligt at alt gik godt lige bortset fra tiden.
    Håber I trives derhjemme og nyder babyeuforien.
    Knus fra Jane 35+5

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.