Er ved at revne af stolthed :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2003 Er ved at revne af stolthed :-)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    thiemer06thiemer06
    Medlem

Ih hvor har jeg dog bare verdens dejligste datter..suk… Ja vi har og og har haft vores kampe, men i dag er så en af de dage hvor det absolut er alle frustrationerne værd 🙂
    Majken har et stykke tid snakket om at få en pige fra børnehaven hjem og lege og det blev så til i dag.
    Pigen bliver fem i dec. så hun er en del størrer end Majken og jeg var derfor lidt spændt på om hun mon ville blive kuet lidt… Den frygt var dog helt ubegrundet. De har simpelthen leget så godt hele formiddagen… Majken siger fra og til og er fuldstændig ligeværdig i legen med hensyn til at finde på m.m. Det er en ren fornøjelse at se og høre dem rende rundt og lege far-mor-og-børn plus en kat 🙂
    Jeg simpelthen ved at revne af stolthed over min lille piges sociale evner og måde at indgå i legen på… Ikke noget med at mor skal hjælpe hvis der opstår konflikter, næ nej så laver de bare en form for aftale ala “jamen skal vi så ikke bare lege at du var….”
    Åhh suk! Min lille pige er blevet stor, men heldigvis er hun samtidig blevet sød, fantasifuld, selvsikker og en rigtig god legekamerat!
    Ja stoltheden er vidst ikke til at skjule *SS*.

Hilsen Kathe

Anonym
    Gæst

Uhhh hvor kan jeg sagens følge dig.

Luka er jo started i børnehave efter at have gået 2 år i dagpleje og ikke været vant til mange børn. Jeg havde min bekymring da han startede i BH fordi jeg var bange for at han ikke kunne falde ind med de andre børn.

En af de første dage jeg kom og hentede ham stod jeg og kiggede ind ad vinduet, han havde ikke set mig, og det at se ham tonse rundt med de andre drenge som om han aldrig havde prøvet andet gjorde mig bare så stolt og rørt at jeg begyndte at tude.

Egentlig synes jeg at der er mange situationer hvor man bare kan kigge på sit barn og få tårer i øjnene af stolthed og glæde over at man trods alt har opfostret et sundt, rask og velfungerende barn selv om de da til tider også kan drive omgivelserne til vanvid. Jeg har ihvertfald aldrig vandet så mange høns som siden Luka blev født.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.