Søde Pia :O)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg synes nu stadig, det var vældig tumpet læst af mig – tak fordi du er så dejlig *S* Jeg skriver til dig privat og sender adressen fluks. Er Mathilde stadig lige sød og bare charmerende fræk som altid, eller har hun også fået stunder, hvor “charmen” til tider kan være lidt svær at finde?

:O) Hav en god dag og nu ikke noget med at fortælle mig om, at du fornylig har været i IKEA, vel? *G* (jeg lider her i det IKEA-øde land)

Fra Anne og Kathrine i varmen (36 grader og bagende sol i går, pyyyh!), der slet ikke ved, der er gave fra Farmor og Farfar, når hun kommer hjem i dag :O)))

Anonym
    Gæst

Kære Anne.

Nu vil jeg ikke trampe i det – men skal i Ikea og købe et par ting snart 😉 Skal sende dig mange tanker når jeg går rundt derude.

Skal jeg sende et katalog til dig – ellers går du så bare i selvsving ?

Mathilde er stadig en dejlig og charmerende fræk som altid, men til tider så kan det godt være svært at finde sin dejlige og søde Mathilde pige. Men det skyldes jo at der skal prøves grænser af og at hun har skipppet middagsluren i bh. Så vi har virkelig ulvetime herhjemme – og holder vi ikke øje med hende, ja så lægger hun sig ned med det samme og snyder sig til en lur, og så er hun noget så muggen og sur når vi vækker hende. Ja det er ikke nemt at ville være stor og så krudtet og enerigien ikke følger med på samme tid.

Anne – jeg tænker sådan på hvor hyggeligt det var i januar da i var og besøgte os – mon i kommer på visit i DK i det nye år ?
    For så vil vi altså gerne lige have lov til at se jer – I dejlige mennesker – vi mangler jo at se skønne Helene.

Anne – jeg ville da gerne låne et par soldage af jer – så kan låne et par milde efterårsdage af os – bytte bytte købmand :_ )

Ih jeg kan lige se K.’s hoved for mig, når hun ser gave og får lov til at åbne den. Der er ikke noget så skønt som at se sådan et glad og lykkeligt ansigt.

Knus Pia som er ved at have styr på hvad der skal købes af julegaver og til hvem. Men de er ikke købt endnu 😉 Kun et par stykker – der var lige noget på bud og det var noget som hun kunne bruge i julegave ( læs undertøj og et bondegårdstelt ( a lá Bamse & Kylling og Fætter BR telte) og så kan jeg jo sagtens få min mås derind og så leger vi hyle og hygger med boller eller noget andet lækkert.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.