Jeg er blevet fyret

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2003 Jeg er blevet fyret

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Luka er godt gal da vi kommer hjem fordi hans mor forlanger at han selv skal tage sin jakke, hue og støvler af. Det vil han ikke så mor siger at så må han jo bare sidder der på gulvet og være sur med overtøj på.

Mor går herefter ud på toilettet og lukker døren hvorefter der højlydt ude fra gangen i en meget vred tone lyder: Moar du er FYRET.
    Og jow mor sad og morede sig højlydt ude på toilettet.

Hvor får de det dog fra.

tina70tina70
    Medlem

Og hvor blev jeg dog bekymret på dine vegne. Rigtig sjovt at Luka udtrykte sig på den måde. Jeg undrer mig også ofte over, hvor de dog får det fra. Mon ikke du blev “genansat” ret hurtigt.
    Knus Tina, som heldigvis fik sig et grin i stedet for.

Anonym
    Gæst

Jeg troede lige at du var blevet fyret fra jobbet…..

Men det er jo ikke ligefrem bedre at blive fyret at ungerne… – vi går jo ikke “bare” ud og finder nye børn, som man kan finde nyt job – vel ??? *S*

Håber dog du er blevet ansat igen *G*

Maya

Anonym
    Gæst

Hejsa.

Ih jeg sad lige og blev helt ked af det på dine vegne over at du var blevet fyret fra dit job.

Men “heldigvis” var du kun blevet fyret af Luka og han skal nok genansætte dig hurtigst muligt.

Men jeg fik altså også lige en griner må jeg indrømme.

Hos os hedder det: Mor så må du ikke komme ind på mit værelse og få en overraskelse. (Og det må jo så absolut være den strengeste straf ifølge Mathilde)

Knus Pia

dada
    Medlem

jeg tænkte også straks det væreste da jeg læste overskriften, men heldigvis var det jo kun en midlertidlig fyring ;o)
    Her den anden dag blev Mille og jeg også lidt uenige om hvordan man skulle sidde når man drak juicebrik i sofaen, og det endte med jeg tog den fra hende, hvilket blev til et kæmpe drama fra Mille’s side, hold da op hun blev sur/ulykkelig, sagde til hendes mor ” jeg elsker dig ikke mere mor” “jeg savner min far” ” jeg elsker min far” og så brød hun ud i en hulkende gråd og var bare ikke til at trøste igen, “jeg vil have min far” “han savner mig ikke”
    måtte prøve at forklare en hulkende pige at hendes far var på arbejde men at vi kunne da ringe til ham, så vi ringede til ham, men Mille kunne ikke sige et ord andet end bare hulke så hendes stakkels far blev helt bekymret :o) Men det endte da heldivis med at jeg blev tilgivet og Mille kom hen til mig i sofaen og lagde sig og stoppede sit hulkeri :o)
    Men hold da op, hvor kommer sådan et følelseudbrud fra og hvor kommer de ord fra :o/
    De bliver alt for hurtige store :o)
    KH Helene

…jeg troede jo som alle de andre at det var din chef der havde fyret dig, men det er vel alligevel lidt bedre at det er sønnen ;o)

Når Nicoline bliver sur på os siger hun “Jeg gider altså ikke at lege med dig” eller også synger hun “Du må bare ikke komme med hjem til Amalie, det er kun mig der måååååå!” ( eller Emilie eller Sarah for det er lige de 3 tøser der har fundet sammen )
    …Ja det skulle så være den største straf hun kan finde på, men som min mand siger så vil han hellere end gerne være fri :o)

KH Pia som fik én over næsen i går i BH netop fordi Nicoline synger “den små frække” sætning i ny og næ….det vil den ene “gog” altså ikke have for det kunne jo blive til drilleri…”ja ja, men det hører altså den her alder til, så nok skal man prøve at forklare hende at det ikke lyder pænt men så alvorligt syntes jeg jo heller ikke at det er”….eller er det bare mig der tager det for let ?

Jeg får altid af vide af Sandra at jeg er dum og tarvelig når jeg ikke hjælper hende med at få tøjet af.

Sandra er kommet ind i en periode hvor hun vil bæres hele tiden og det kan jeg ikke, dels pga skulderskade og så fordi hun er blevet så stor……så siger Sandra gerne at hun har ikke 2 ben for at gå på dem og skriger højlydt……….Det skal lige nævnes at jeg som regel altid siger til hende at hun har fået 2 ben for at gå på dem og jeg ikke kan bære hende.

Her i sidste uge var vi hjemme hos mormor (ja vi er tit hjemme hos mormor), så kaldte Sandra på hende og det hørte min søde mor ikke, så løber Sandra i køkkenet til hende og sætter hænderne i siden og siger……………hold fast……….har du lort i ørerne, kan du ikke hører jeg kalder, jeg ved at godt at det er den forkerte ting at gøre men jeg trillede rundt på gulvet af grin…………kunne dog hører Mormor sige til Sandra at hun skulle altså snakke pænt.

Hilsen
    Marianne og Sandra som bander lidt meget for tiden

Anonym
    Gæst

Uha der tænkte jeg mig vist ikke helt om. Skulle nok have skrevet i overskriften at det var et muntert indlæg.

Vil lige sige at da der skulle laves mad, bades og puttes var jeg alligevel inde i varmen igen og genantaget.

thiemer06thiemer06
    Medlem

Ja man skal altså finde sig i meget fra de kære små 🙂
    Majken sagde for et stykke tid siden at hun ville smide sin moar i skraldespanden “for hun er helt beskidt” ( jeg havde malet), da Dan så siger at så har hun jo ingen mor, svarer ungen “vi køber bare en ny far!”… Tak for kaffe siger jeg bare, så kender man sit værd :-)… De er godt nok sjove!

Hilsen Kathe

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.