Hjælp mig ;-(

Home Forums Mødregrupper Mødregruppe September 2003 Hjælp mig ;-(

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  Anonymous 1 week, 5 days ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Anonymous

Her er i huset ser vi Den Hvide Sten og optager den også på dvdoptageren. Havde sat timeren til, men da vi skulle se den, kunne vi kun høre hvad de sagde og der var ingen billede.

Så hvis i kender nogen som kender nogen som … har optaget afsnit 7 på dvd, så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Mange hilsner fra en ærgelig Pia og en Mathilde som så gerne ville have set Hampus og Fia.

wrikke
    wrikke
    Member

Kan desværre ikke hjælpe dig. Ville dog lige fortælle at den hvide sten også er et stort hit herhjemme. Linea elsker at lege Sofia og Bambus, som hun kalder dem, og der samles hvide sten på stribe når vi er udenfor. Hun er temmelig snedig. Når hun har den hvide sten siger hun “Mor, du må få den hvide sten, hvis du henter noget guf”. Det er vel et forsøg værd : )

Anonymous

Æv altså.. Laura gider slet ikke SE den hvide sten.. jeg ville bare så gerne.. men nå..
    Er der så ikke noget med, at det bliver genudsendt? Lille nørd bliver da genudsendt lørdag eller søndag morgen mener jeg – måske der også kommer Den Hvide Sten igen inden ugen er omme? Evt. tjek dr’s hjemmeside eller ring til dem..
    Hilsner fra Jette

Anonymous

Jeg har været inde på DR hjemmeside, men kan ikke se at den bliver genudsendt. Har sendt dem en mail men der kan gå op til to uger inden der kommer svar skriver de.

Har nu efterlyst afsnittet på Den Blå Avis og Gul og Gratis.

Så nu må vi håbe.

Knus fra Pia som bare så gerne vil have en komplet serie Den Hvide Sten.

P.S. Mathilde har fået en “grøn diamant” af en dreng der hedder Rune og den går hun rundt og kører rundt i hovedet el. aer sig selv på hånden med den – lige som de gør i serien.

mauer15
    mauer15
    Member

Kære Pia, jeg vil så gerne vise serien til min datter. Kan jeg købe en kopi af dine optagelser? Kh Henriette 30334674

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.