Total nostalgi

Home Forums Mødregrupper Mødregruppe September 2003 Total nostalgi

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  Anonymous 1 week, 5 days ago.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Anonymous

Vi har lige set Den Hvide Sten med Hampus og Mia på DR 1.

Det kommer så vidt jeg kan se hver mandag på DR1 kl. 18.00 – 18.30.

Vi har total opslugt – og jeg syntes at det bare var så fedt at se det igen. Så dvd optageren var sat til – og så brænder vi det på dvd. For det er da helt sikkert noget der skal gemmes.

Og jeg har ikke set at man kan købe det på DVD nogen steder, for så havde jeg købt den.

Knus Pia som altså bare ææælsker svensk børnetv – det er bare klasse og kult. Dejligt at Mathilde har arvet sin mors svaghed for det.

Pia1974igen
    Pia1974igen
    Member

Nicoline sad også klistret foran skærmen og fulgte med !!
    Jeg kan også huske den fra min barndom, den er meget sød.

KH Pia

da
    da
    Member

Ja vi så det også herhjemme :o) og optog den på harddisken på vores parabol :o)
    Jeg troede egentligt at det var Pippi der kom, som Mille er helt skudt i :o) og tit går og synger Her kommer pippi langstrømpe tjulle hopsasa ;o) Men vi har da heldigvis fået optaget et par pippi afsnit, og et par pippi film fra tv1000 family :o)
    Det er ren nostalgi herhjemme for jeg har også optaget et par Emil film, mio min mio, Brd løvehjerte, alle vi børn i bulderby :o)
    Det er nu rart at have sådan et afsnit man lige kan sætte Mille til at se imens man laver aftensmaden, lige i den periode hvor hun bare er så sulten og ellers ville stå og tigge om alt muligt underligt ude i køkkenet :o)
    KH Helene 31+1 som har fået Lillesøster skønnet til at veje ca 1800-1900 gram ;o)

Michael_12
    Michael_12
    Member

Hej Pia,

Jeg har længe været på udkig efter Den Hvide Sten på DVD da jeg så gerne vil have den til mine unger og bibringe dem den oplevelse jeg selv havde dengang i midt 70’erne. Derfor har jeg søgt den på nettet af og til – uden held og især uden held med at få den i den org. udgave hvor Trille speakede. Jeg har spurgt dr, men de ved hverken op eller ned.

Derfor er jeg faldet over dit indlæg fra 2006 og derfor kontakter jeg dig nu i håbet om at du læser dette og stadig er aktiv herinde selvom indlægget fra dig er 6 år gammelt nu.

Er det mon muligt du stadig ligger inde med den optagelse? Hvis muligt så vil jeg meget gerne i kontakt med dig.

vh. Michael.

HL
    HL
    Member

Hej Pia/Michael,

jeg vil også MEGET gerne have fingre i en DVD med “Den Hvide Sten” – kan I hjælpe mig ?

Vh,

HL

mauer15
    mauer15
    Member

Kære hl, hvis det lykkedes dig at få fat i en kopi af serien den hvide sten vil jeg neget gerne købe en kopi. Jeg håber. Kh Henriette 30334674

mauer15
    mauer15
    Member

Kære Pia, kunne jeg købe en kopi af din dvd optagelse af den hvide sten serien. Min datter skal se den dejlige serie. Kh Henriette 30334674

mauer15
    mauer15
    Member

Hej Michael, er det lykkes dig at finde en kopi af den hvide sten vil jeg meget gerne købe en kopi. Tak. Kh Henriette 30334674

mauer15
    mauer15
    Member

Kære Helene, lykkes det dig at optage den hvide sten serien? Kan jeg købe en kopi af serien? Kh henriette

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.