Øv intet Fifi vandkandehus.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2003 Øv intet Fifi vandkandehus.

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    290974290974
    Medlem

Hej.
    Det eneste Liva ønsker sig i julegave er et Fifi vandkandehus og så viser det sig, at det er udsolgt og først kommer igen til februar 2007. Hvad skal jeg dog bruge det til ???? Her en måned før jul er det allerede væk – L… Hvad skal jeg nu finde på ? Jeg ved, at hun bliver dybt skuffet, når det ikke ligger under juletræet, og jeg troede, at jeg ellers ville være i god tid, hvis jeg købte det nu, men jeg blev altså klogere…. Øv en dag. Intet hus til Liva og Mads hoster, som om han er ved at hoste lungerne op, fik ham tjekket hos lægen igår, men heldigvis var der ikke noget, og Adam er bare utilfreds og brokker sig hele tiden. Hvor er livet dog bare skønt – SUK… Og så regner og blæser det….

Brok Lene (mor til Liva aug. 2003 samt Mads og Adam juli 2006)

PS: Men hvor er jeg dog glad for, at vi allesammen trives og har det godt 🙂

TinavTinav
    Medlem

Hvor har du ledt? – Så det i Toys r’ us kataloget og de plejer da at tage rigeligt hjem…(blev så nysgerrig for at finde ud af hvad du snakkede om) hehe…
    Prøv ellers lige at ringe til dem….De har åbent til otte :0)
    Knus Tina

290974290974
    Medlem

Hej Tina.

Har undersøgt både i Toys r´ us og Fætter BR, men alle steder er de udsolgt – har prøvet samtlige Fætter BR butikker på Fyn. Det kommer først igen til februar, så vi indfører nok fastelavnsgave i år 🙂 Da jeg fandt ud af, at det var udsolgt, skyndte jeg mig ud for at købe nogle af de andre ting, hun havde på sin ønskeseddel, så hun da fik lidt af det, hun ønskede sig – selvom det ikke lige blev det, hun ønskede sig allermest.
    Hilsen Lene.

vibivibi
    Medlem

Blev nysgerrig 🙂 og kan ikke finde det på nettet.

Knus

Vibi

290974290974
    Medlem

I fjernsynet går der en tegnefilm som “Fifi og blomsterbørnene”. Fifi bor i et vandkandehus, og det er det, man kan købe. Det er en slags dukkehus med møbler og dukker til. Du kan se det I BR´s reklamer og Toys r´ us, men det er jo som sagt udsolgt og kommer først igen til februar.
    Vh. Lene.

Anonym
    Gæst

Jeg syntes det var lidt sjovt at læse, at din datter så klart kan udtrykke hvad hun ønsker sig. Spørger jeg mine piger, så kan det være alt fra hele legetøjskataloget, en voksen lænestol, en rigtig gaffeltruck, en ekstra bil til mormor og andre mærkværdige ting. De har INGEN specifikke legetøjsønsker?! Så er det jo godt at jeg har et par stykker i baghånden…

Hej fra Rikke (Cornelie og Nathalie aug. 2003)

vibivibi
    Medlem

Nåeh, det er jo så nok fordi jeg ikke har fjernsyn at jeg ikke har set det 🙂

Tak for informationen.

Knus

Vibi

Anonym
    Gæst

Aj, det er ærgerligt. Jeg har også opdaget, at “Krusedulle-Kim” allerede er udsolgt hos BR, men det havde også ligget som topsælger i et stykke tid 🙂

Jeg havde håbet, at jeg kunne hjælpe dig med denne side, som ellers har en del legetøj, men desværre ikke Fifi: http://www.eurotoys.dk/main/index.asp

Har du overvejet at lede efter det i andre netbutikker, eller er det bare fint med det andet, du har købt nu? 🙂

Kh. Kate

Anonym
    Gæst

Hej Lene

Jessie og jeg har lige været en tur i Fætter BR og vi fik vores lokale guttermand til at tjekke alle BR-butikker i nærheden efter for det der Fifi Vandkandehus. Jeg har fået et lagt til side i Fætter BR i Vanløse i mit navn. Jernbane Alle 36, tlf. 38713491. Men KUN I DAG. De lukker klokken 16.. (Jeg ved jo ikke hvor du bor henne, men jeg kan da tage ud og hente det til dig, hvis du skriver tilbage hurtigt)

I tilfælde af at jeg ikke kan få fat i Lene, er der så nogen der har hendes nr? Mit nr. er 22995185.

Sandra

Anonym
    Gæst

Så har jeg hentet huset, som aftalt. Jeg kan godt nok ikke nå at sende det i dag, posthuset har jo lukket, men jeg kan sende det til dig i næste uge. Du må lige sende mig en mail med din adresse: sandra@loretta.dk

God weekend herfra 🙂

Sandra

290974290974
    Medlem

Tusind millioner tak – du er GULD værd. Nu bliver Liva glad.

KH. Lene

Anonym
    Gæst

Sandra, det er sgu godt gået!

Knus Tanja

Anonym
    Gæst

Det var skam så lidt! Her har det også gjort lykke – Jessie har jo fået sparemærker til sin bog, så hun er også glad.

Hun synes at vi selv skal cykle over med den, men det er måske liiiiiige langt nok 🙂

Sandra

TinavTinav
    Medlem

Godt gået Sandra
    Må indrømme jeg også har kigget alle steder jeg har været….Hvor er det da skønt at man kan regne med sin mødregruppe..
    Knus Tina

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.