Spiral sprøgsmål (igen)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2003 Spiral sprøgsmål (igen)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    challe77challe77
    Medlem

Har i dag fået sat min op, og håber jeg bliver glad for den. (hormonspiral)

ved vi er forskellige, men hvor længe var i om at tilvænde jer den, og kan jeg forvente at jeg bløder en del her de først måneder lige som med min mens, eller bliver det bare pletblødninger?

~ Charlotte – der er glad for at slippe af med p-piller.

Jeg pletblødte i 14 dage og siden har jeg ikke rigtig haft mens, jo jeg pletbløder en uge hver måned, men jeg bruger ikke andet end trusseindlæg til det.
    Så det er til at overkomme.
    Det skulle helst være mindre end mens, men det kan være langvarrigt her i starten.
    GOd fornøjelse, det er godt nok noget af det bedste prævention jeg nogen sinde har haft.

Anonym
    Gæst

HA nu igen igen.

Jeg har haft sådan en i 3 år er det vist. Tror jeg jeg pletblødte lidt en gang eller 2. Derefter har der været nul mens. (“pletterne” på lagnet har nogen gange en anden farve – undskyld detaljen!!!)
    Man skal holde lidt styr på, hvornår man tror det er – for ellers kan man ikke finde nogen knage, at hænge sine urimeligheder på

Så jeg har efter et par års venten kylet mit lager af bind osv. ud!

Iben

rie_morrie_mor
    Medlem

Med alle de succeshistorier jeg efterhånden har hørt om hormonspiraler, MÅ jeg simpelthen med på vognen. Det bliver næste gang jeg skal til service med kobbermodellen 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.