zoo københavn fredag d. 14. september kl. 9!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2003 zoo københavn fredag d. 14. september kl. 9!!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    luffernelufferne
    Medlem

Indtil nu kan Line og jeg – andre der vil med?

Malene

Anonym
    Gæst

Det overvejer jeg lige : ) – skal helst undgå for mange aftaler for længe frem ad gangen >.<

Jeg overvejer også lige lidt, jeg har en aftale om eftermiddagen, det kommer også an på hvordan Ole har det oven på hans første arbejdsuge og opstart på den rigtige genoptræning.
    Knus Carina

luffernelufferne
    Medlem

Carina – hvad er der da i vejen med Ole – gik noget galt på skiferien som jeg skulle have haft hørt om?!?

Malene

Men det var ikke på skiferien selv om det var på ski
    Han troede han var 25 og stod på vandski. Ham der styrede motorbåden drejede 180 grader mens han var på den forkerte siden af båden.
    Det resulterede i en traumatisk lumbal prolaps -en diskosprolaps, som blev opereret akut da vi kom hjem fordi der var tegn på både nervepåvirkning og nerveskade.
    Nu er han heldigvis ved at være oven på igen, men det trak da tænder ud da det var værst-
    Knus Carina

luffernelufferne
    Medlem

Puha lyder da virkeligt ikke så rart – HVORFANDEN fik jeg skiferie fra ?!?!?!?!? altså min hjerne er total i stå!!!!

God bedring med ham… følger vist ikke nok med på blogs for tiden.

Malene

LineAaLineAa
    Medlem

Altså,- Zoo fredag – det bliver SKØNT, og man behøver slet ikke at blive der laaang tid.

Vi smider børnene af i Børnezoo og medbringer frokost, kaffe og kage. Og så skal der SLADRES! Vi skal klappe Malenes mave og personligt har jeg MASSER af gode historier OG en sprit-ny vielsesring at vise frem. MED BRILLIANTER!
    I KAN IKKE BLIVE HJEMME!!!

Vi bliver der ikke hele dagen. Skal selv hjemad kl. senest 14.00!

Det bliver mere hyggeligt end besværligt!! (kan pludselig ikke stave til besværligt?- besværgeligt? Besværligt?)

Hilsen fra Fru Aaberg

luffernelufferne
    Medlem

Ja kom nu tøzer…. glæder mig til at se dig og din fine ring Line.

Vi ses

Malene

love_childlove_child
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Øv, ville ellers rigtig gerne, men med min lænd, går det ikke… jeg ville ellers rigtig gerne se din ring og hygge…

Tilgengæld vil jeg rigtig gerne arrangere en hyggefredag hos mig en af de kommende uger… det er jo forfærdelig længe siden, at jeg har set jer… Det håber jeg så I har lyst til – har I en favoritdato allerede nu, så skriv blot …

Stor hilsen
    Annette 16+5

Anonym
    Gæst

Hvor lyder det bare hyggeligt, men jeg er på arbejde kl. 9.

Håber I får en fed tur!

Knus Mie

luffernelufferne
    Medlem

Lyder altså rigtigt hyggeligt Anette…. må altså gerne være inden jeg føder 🙂

Det er frygtelig længe siden vi har ses.

Malene 35+3

Anonym
    Gæst

Hej igen,

– og ja, Malene – det er jo snart ved at være op over. 😉

Jeg vil meget gerne lægge hus til en gang hygge fredag den 21. eller fredag den 28. her i Karlslunde… håber I har tid og lyst: Malene, Line, Julie, andre?

Annette 16+6

Nu har jeg lovet Lorenza det!
    Vi er der måske lige fem over ni, jeg smider lige en mail med mit mobilnummer så vi kan komme i kontakt hvis det skulle være nødvendigt.
    Knus Carina

luffernelufferne
    Medlem

Det lyder hyggeligt, vi ses 🙂

Malene

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.