Tokyo – here I come.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2003 Tokyo – here I come.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    love_childlove_child
    Medlem

må lige dele med jer, at jeg altså rejser til Tokyo på søndag! Vildeste .. har ikke været der før og glæder mig som en vanvittig 🙂

Det er første gang, jeg skal være så længe væk fra ungerne – men det tror jeg nu nok kommer til at gå. Vi rejser ud søndag eftermiddag – har 2 døgn i Tokyo (ja! kun *2* døgn!!) og kommer hjem igen onsdag eftermiddag. Det er en uddannelsestur, så vi skal flyve økonomiklasse ud og business hjem (glæder jeg mig mon til at prøve SAS´ flatbeds på vejen hjem ?!)

Nåh – måtte jeg bare dele med jer 🙂

kh Lone

gyllenborggyllenborg
    Medlem

Din heldige kartoffel. Glæder mig til at høre ALT om flatbeds og Tokyo by Night.

Har netop været en weekend i London (totalt shoppetur) uden børn. SUPER fedt, lige til jeg sad i flyveren på vej hjem, så måtte de altså godt SKYNDE sig lidt så jeg kunne komme hjem til de 2 dejlige.

GOD TUR!

Line

Anonym
    Gæst

God tur! Det er da noget af en smuttur med så lang rejse. Min mand var i Japan i 16 dage i juni og havde noget besvær med jetlag, begge veje faktisk. Han vågnede frygtelig tidligt om morgenen derude, som jo er 8 timer foran os her i England, det må jo være 7 timer foran DK.
    Han fløj med British Airways business og sagde at det var skønt med de her senge, en lille toilettakse osv. Ihhh, sådan noget kommer fysioterapeuter vist aldrig til at opleve, i hevrt fald ikke betalt!

Mon du allerede er lettet? God god tur, det bliver spændende at høre om.

Knus Gitte, Anna og Malte 5 uger

love_childlove_child
    Medlem

eller har været fysisk i hvert fald! siden onsdag aften. Har haft fri tors+fred hvilket var godt, for F… da hvor har jeg været træt 🙂

Det var en fantastisk tur – har ikke savnet ungerne før i flyveren hjem, har ikke haft tid. Vi har drønet rundt og sovet ganske ganske få timer på 3 døgn – så alt var som det skulle være. Det er den vildeste by – ikke særligt smuk, men bare overdimensioneret på alle måder … og så smuk, smuk natur i omegnen af TYO.

At flyve business kan man godt vænne sig til …. ARJ! en luksus at kunne ligge ned i en flyver!

kh Lone

Lyder som en rigtig lækker tur.
    Business ja det er vist sagen når man skal flyve langt, men så højt på strå har jeg ikke prøvet at være 😉

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.