Jeg vil gerne høre om Galathea!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2003 Jeg vil gerne høre om Galathea!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    badlandsbadlands
    Medlem

Ja det er godt nok helt iudenfor emne, men det lyder da lidt mere spændende, nd det jeg og alle andre kan læse i JP.

Galathea er en ekspedition der sejler med forsvarets skib Vædderen. Med har de blandt andre brødrene Lund-Madsen (eller havde?) og meninger er at de skal være væk i ?? tid og undersøge ??……….kan ikke huske det, men det må Helle da vide alt om??

Hvad skal din mand lave?

Kh
    Lone

helle66helle66
    Medlem

Hvad min mand laver kan man læse om i politiken under Galatha 3, akvariedrengen, ja det er min mand :o)

Han har været væk i godt 5 1/2 uge og kommer hjem på torsdag og hvor vi glæder os. Det er hårdt at være enlig mor til to som skal aflevers/hentes forskellige steder, fuldtidjob osv. Jeg ved nu hvorfor enlige møder ikke har ting, som f.eks akvariumer :o).

På Galatha ekspeditionen er det meget individuelt hvor længe man er væk, nogle hele turen. Det mest normale er nok perioder, som strækker sig fra 1 uge og frem. Min mand tog fra syd Afrika til Austrailen og kunne ikke gøre denne strækning på kortere tid end 5 1/2 uge.

Brøderne Lund-Madsen er ikke med på hele turen, ved dog ikke hvor meget af den.

Kh Helle

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.