Jubelskrig og krampegråd

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2003 Jubelskrig og krampegråd

• This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 1 year ago by Anonymous.
Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Anonymous
    Guest

Juhuuuuuuu!!!! Endeligt er jeg på barsel. Jeg har glædet mig som en sindsyg! Hvor er jeg bare fantastisk priviligeret at være offentigt ansat og få lov til at gå fra 8 uger før!!!!

Det var min tanke at NU skulle jeg svømme hver dag, dyrke gravidyoga, lave hjemmeside, lave barnets bog og indimellem skulle jeg købe alt muligt dejligt babyudstyr og legetøj på lange ture rundt i byen

MEN…

I dag blev det opklaret at det jeg troede var en blærebetændelse var problemer med Symfysen. Jeg vil hermed gerne indmeldes i “bækkenklubben”.

Jeg har altså ikke en hel bækkenløsning, da det kun er foran og ikke bagpå. Men jeg skal forholde mig som om jeg havde sådan en. D.v.s. ikke bevæge mig så det gør ondt. Holde benene samlet uanset hvad jeg laver og IKKE gå op og ned ad trapper. Som nogen af jer ved, bliver det meget svært, da jeg bor på 3. sal og har bad i kælderen… :@(

Jeg har brugt dagen i dag på at prøve at sluge elefanten. Jeg har tudbrølet og ringet rundt til veninderne for at blive ynket.

Men fra nu af vil jeg prøve at være optimist. Det er sikkert ganske sundt for mig at være tvunget til at slappe af. Jeg bliver nødt til at tage eet lille “projekt” om dagen og arbejdet med hjemmesiden, kan måske få mig bort fra min store skræk: at ligge foran TVet og spise de kager og chokolader jeg elsker så højt.

Men hvor er det da i hvert fald fedt at jeg har barsel. Mit job var alt for hårdt for mig, så selv om jeg fik tilbudt en fast stilling (med løn under barsel) takkede jeg nej. Jeg vil derfor være arbejdsløs når barselsperioden er endt, og det bliver også sjovt at finde nyt job og starte på noget nyt til den tid.

IIIIIhhhha. Tænk at denne dejlige dag skulle oprinde hvor jeg ikke skal på arbejde mere før jeg bliver mor :@)

Måtte bare lige af med noget og ud med noget. Tak fordi du læste med.

Mvh Line_73 (32+0)

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.