Dårlig behandlet i BabySam, vær med til klage..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2002 Dårlig behandlet i BabySam, vær med til klage..

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har lige læst, at jeg åbenbart ikke er den eneste der føler sig dålig behandlet i BabySam.
    Tirsdag i sidste uge købte jeg en badedragt til mig selv i BabySam i Holbæk, da jeg kommer hjem vasker jeg den som man skal ifølge vaskeanvisning. Da jeg tager den ud af masinen er den ødelagt, der er røget tråde ud flere steder, dog primært på venstre side af dragten. Jeg ringer straks til BabySAm og fotæller hvad der er sket, de vil gerne se dragten. Da jeg kommer op i butikken med den 5 timer efter jeg har købt den nægter de at bytte den, de mener jeg har en fejl i min vaske maskine…så er det bare sjovt at ikke noget af mit andet tøj har fået denne fejl…Men en meget arrogant dame fejer os fuldstændig af og nægter at gøre noget ved det…Vi gør opmærksom at man ifølge forbrugerstyrelsen har ret til at få sit tøj byttet hvis det er skadet efter vask og man har fuldt vaskeanvisning…det kunne hun ikke tage sig af, så måtte vi jo klage til forbrugerstyrelsen…
    Ja det har vi så sandlig også tænkt os at gøre.

Der ud over har vi sendt mails til BabySams hovedkontor…hvor vi på peger personalets holdning over for deres kunder….

Så piger skal vi ikke give dem en ordenlig omgang klager ?
    Skriv en mail til BabySam hovedkontor på
    E-mail.: babysam@babysam.dk

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.