Giv os dit barns sjældne navn

Alt om Børn Fora Debatfora Navne Giv os dit barns sjældne navn

Viser 11 indlæg - 361 til 371 (af 371 i alt)
  • Forfatter
    GrunertGrunert
    Medlem

Det var ret sjældent i 2007, men nu tror jeg der er flere og flere der hedder det.

Derudover har vi en Filippa og en William.

Knus christina

ak2015ak2015
    Medlem

Min søn hedder Enzo til fornavn og Tinus til mellemnavn. Det er der vist kun henholdsvis ca 34 og 35 børn, der hedder.
    Min søsters datter hedder Nola, og det ligger på omkring det samme.

Min lille pige på 10 mdr. hedder Mali 🙂

Camilla101Camilla101
    Medlem

Der er mange gode idéer til navne, meget informativt må jeg sige! Tak, for at dele denne tråd!

Ha’ en god dag! 🙂

IOMIOM
    Medlem

Min pige paa snart 3 aar hedder Nova. Vi ville have et kort internationalt navn og vi elsker det og faar mange komplimenter verden rundt

IOMIOM
    Medlem

Min pige paa snart 3 aar hedder Nova. Vi ville have et kort internationalt navn og vi elsker det og faar mange komplimenter verden rundt

Min smukke pige hedder Mina. 

Mvh. Bodil

MeretchenMeretchen
    Medlem

Mine børn hedder Jørgen, Grete og Peter. Der er en del andre, der hedder Peter, men vi har kun truffet ét andet barn, der hedder Grethe,!og ingen børn, der hedder Jørgen.

Så man behøver ikke rejse udenlands for at finde sjældne barnebarnet. Man kan bare se på navnene fra ens forældres generation.

Skal dit barn have sit navn for sig selv? Kald det Jan, Lars, Birgitte eller Susanne.

CasperSJCasperSJ
    Medlem

Vores søn har fået et ret klassisk navn. Han hedder Victor. Victors mor til gengæld, hun har et lidt atypisk fornavn. Min bedre havldel hedder Savannah. Hendes far er fra USA, og hun er også selv født i staterne. I starten var det formentlig tanken at de skulle blive boende derovre, hvorfor hun fik et amerikansk navn. Men hendes mor er dansk, og de valgte sidenhen at flytte til Danmark (Heldigt for mig! ;-)) 

Jeg har endnu ikke mødt andre med navnet Savannah, men jeg synes ellers det er ret sødt. 

MommaMomma
    Medlem

Kendte engang en mand der hed Keldy. Dét er altså en sjædenhed af de større!

Heidi-KHeidi-K
    Medlem

Kender en der har et barn der hedder Soya. Den er altså også lidt speciel. 😀

KH Heidi

Viser 11 indlæg - 361 til 371 (af 371 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.