jubiiiii……………..

Alt om Børn Fora Debatfora Gravide over 35 år jubiiiii……………..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har taget to forskellige test over 2 dage som begge viste positive. kommer så til lægen i dag med urinprøve ( for at være på den sikre side) og hun siger så at hun kan godt se der er en utydelig streg bagved den anden så hun vil ikke sige at den er negativ men om jeg kunne komme om en uge ? Jeg er kun gåët en uge over tiden og det var jo ikke meget – ifølge hende! Jeg synes nu at 1 uge er lang tid at vente på et svar fra dem af så jeg har bestemt mig for at kontakte dem igen på fredag og håbe på at den er mere tydelig der. Har andre været udsat for lignende? Man bliver jo helt nervøs ved tanken om at det er mig der har set forkert!

MorNov07MorNov07
    Medlem

min streg hos lægen var heller ikk helt tydelig – så hun sagde oz jeg skulle ta en af hendes tests hjemme en uges tid efter…… syns lægens tests var eledige – hvorimod dem jeg selv købte var meget tydelige….. men hun ville ikk undersøge mig, fordi jeg kun var ca 4 uger jenne og det var for tidligt rigtigt at kunne se noget.-…. men den var altså go nok*S*

C
    28+4

WishchildWishchild
    Medlem

Hej
    en streg er en streg uanset hvor utydelig eller svag den er 🙂
    så jeg er sikker på du er gravid – og rigtig hjerteligt tillykke !!
    håber at høre mere til dig og hvordan det er gået !
    Mange hilsner
    Jeanette
    (41 år)
    8+3

Anonym
    Gæst

Stregen på min test kunne også kun lige skimtes! Men yeps, også dén var god nok!

Birgitte 35+

Anonym
    Gæst

jeg var ved lægen med en prøve i fredags og den var mere tydelig end den første men åbenbart ikke så tydelig som de gerne ville have den for de stod og snakkede om om den mon var positiv men det mente de at den var. Alligevel skal jeg aflevere en ny på onsdag og så krydser jeg fingre. Det er som om at jeg lige skal have det grønne lys fra dem af. Er der nogen af jer som har fået taget en fostervandsprøve eller moderkageprøve?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.