er jeg for gammel. 1000 tak til jer alle

Alt om Børn Fora Debatfora Gravide over 35 år er jeg for gammel. 1000 tak til jer alle

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    mallebakmallebak
    Medlem

Jeg har virkelig fået et løft af at så mange har tahet sig tid til at svare. Jeg har følt mig knap så alene.
    Jeg har besluttet mig for at få barnet, velvidende at jeg ret sikkert bliver enlig mor. Det har jeg prøvet før da jeg gik fra mine børns far, altså inden jeg mødte min nuværende mand. Det bliver uden tvivl hårdt og til tider ensomt, men jeg skal nok klare det.

Hvad jeg der i mod ikke klare er min mands uforskammede opførelse. Jeg har aldrig kendt mage til barnagtig opførelse, ja den er uforskammet. Jeg er klar over at graviditeten er et chok for ham (og mig) men jeg vil simpelthen ikke finde mig i den nedladende og ligegyldige behandling han byder mig. Jeg er meget påpasselig med ikke at nævne graviditeten for ikke at provokere, men jeg vil sku ikke finde mig i at han kigger på mig med bræk fornemmelse. Eller konstant kommer med trudsler om vores ægteskab.
    Jeg har i dag meget bestemt bedt ham tage i vores sommerhus og blive der resten af weekenden. Det har jeg ALDRIG gjort før. Men nu er det nok. Det er ikke længere et spørgsmål om han vil blive hos os, men et spørgsmål om vi overhovedet vil have ham.

Det er første aften siden jeg blev konstateret gravid at jeg sidder og hygger mig og har det rart. Alle de øvrige aftener har han fået ødelagt med hans rullende øjne og provokerende dybe suk.

Denne weekend vil jeg bruge på at nusse i hus og have, til at hygge med mine børn og bare nyde at være gravid.

Endnu engang tak til jer alle. Pia

Anonym
    Gæst

Klar besked. Hatten af for dig. Enig i at det kan han simpelthen ikke være bekendt.

Held og lykke i resten af graviditeten!

Knus Charliesmom (nygravid på martsterminen)

Caroline72Caroline72
    Medlem

Sådan!
    Det er sådan det skal være. Du har al mulig god grund til at sætte ham i tænkeboks – det er han helt selv ude om. Jeg synes det er helt fint at du overvejer om i overhovedet vil have ham – du kan jo ikke gemme barnet af vejen for ikke at provokere ham. Hatten af for dig og din beslutning!
    Kram

Caroline – der havde gjort det samme i dit sted.

Erikkarl68Erikkarl68
    Deltager

Behöver du träningsutrustning för att hålla dig i form? Prova https://www.apuls24.se 😊

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.