Søges: Medlemmer til net-mødregruppe

Alt om Børn Fora Debatfora Gravide over 35 år Søges: Medlemmer til net-mødregruppe

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej!

Vi er 5 modne mødre mellem 39 og 46, der søger nogle flere medlemmer til vores mødregruppe/ mailing liste. Vi bor alle sammen i HT-området. To af os er gravide p.t. og vi er mødre alle sammen.
    Har du lyst til at være med, så send en mail hertil, så svarer jeg snarest tilbage.
    Bedste hilsner
    Minnie

Anonym
    Gæst

Hej Jeg er interesseret, men jeg er ikke fra HT området. Gør det en forskel ?
    Jeg er 38 år, og gravid med mit 1 barn, og jeg er bonus mor til en dreng på 7 år….

Anonym
    Gæst

Nej da, ikke i disse mail-tider!

Prøv at skrive til mig på mussie@mail.dk

Bedste hilsner
    Minnie123

Anonym
    Gæst

Hovsa, adressen var gal. Prøv at skrive på mussie@webspeed.dk .

Glæder mig til at høre fra dig!

CinnamonCinnamon
    Medlem

Hej. Ja jeg er også en af de gamle (rigtig, rigtig gamle gravide termin i jan. 06) 45 år, og efter egen opfattelse en god del for sent ude med dette projekt – men nu bliver det sådan, og der er jo et godt stykke tid til at vænne sig til tanken. Jeg vil i den forbindelse også gerne udveksle erfaringer med andre artsfæller ud i projekt baby.

CinnamonCinnamon
    Medlem

Ja jeg glemte vist at skrive at jeg begår mig i det jyske, men det betyder vel egentlig mindre, bortset fra hvis der skal være mere konkret kontakt – men erfaringer og fællesskab kan jo altid udveksles.

Anonym
    Gæst

Skriv til mig på mussie@webspeed.dk . Jeg fik min første to uger før jeg blev 42, og jeg er henrykt. Hun var meget, meget ønsket, og jeg føler mig SLET ikke for gammel. Men selvfølgelig afhænger sagen meget af, hvilken livssituation, men ellers befinder sig i.

Glæder mig til at høre fra dig!

Minnie123

drengemordrengemor
    Medlem
    Simone38Simone38
    Medlem

Hej Rigtig godt initiativ….. Jeg vil meget gerne være med i jeres mødregruppe jeg bor i HT området. Jeg er lige fyldt 39 år og gravid i uge 13 med mit andet barn. Håber at høre fra jer…..

Simone38Simone38
    Medlem

Hej Rigtig godt initiativ….. Jeg vil meget gerne være med i jeres mødregruppe jeg bor i HT området. Jeg er lige fyldt 39 år og gravid i uge 13 med mit andet barn. Håber at høre fra jer…..

Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

hej minnie, sender lige en mail til dig, vil også gerne være med til net-mødregruppen. knus karina37

Millemortil4Millemortil4
    Medlem

Jeg vil også gerne være med.
    Jeg er 44 år og venter mit 5 barn til oktober 🙂
    Jeg glæder mig til at høre nærmere.

K.h.
    Gillemor

Anonym
    Gæst

Hej Minnie

Jeg vil også gerne være med i mødregruppen. Jeg bor i HT-området. Jeg er 40 år og venter mit andet barn til marts.

Jeg har sendt en mail til din mail-adresse.

Hilsen
    Anne

rasminemorrasminemor
    Medlem

hejsa
    jeg er 39 år,har en lille dreng på næsten 2år
    jeg vil gerne være med :))
    kh rasminemor

(ps:jeg ønsker at blive gravid)-måske vi kan råde og støtte hinanden i projektet

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.