Vil gerne have et barn mere

Alt om Børn Fora Debatfora Gravide over 35 år Vil gerne have et barn mere

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Jeanette69Jeanette69
    Medlem

Jeg er 36 og vil gerne have et barn mere. Jeg har verdens dejligste søn på 2 år, som altid har været meget nem med mad og sovevaner. Egentlig skulle vi kun have ham, men…. nu kunne jeg godt tænke mig at få en til.
    Der er mange tanker omkring det. Jeg har et forholdsvis nyt arbejde, og verdens mindst forstående chef! Jeg bliver “slagtet” hvir jeg kommer og fortæller at jeg er gravid.
    Min mand (som er 43) og jeg har drøftet det nøje, og er enige om at vi gerne vil have en lille mere, og så må det briste eller bære med jobbet.
    Under min første graviditet var jeg meget syg de første 20 uger, og jeg vil jo ikke blive ekstra populær hvis jeg skal sygemeldes under graviditeten, så jeg gruer noget for det.

Jeanette

ComputermusComputermus
    Medlem

Ønsker dig pøj-pøj med projekt” at gøre sønne til storebror” ;0)
    …omend det lyder meget træls med din chef…
    HUSK, han/hun må ikke fyre dig p.gr.a graviditet!!

Anonym
    Gæst

jeg vil bare ønske dig held og lykke med baby projeket. Og pyt med cheffen. Børn er jo meget mere vigtigere end job. Og du skal nok finde et andet, hvor børn kan forenes med job.

Held og lykke…

wizue

Anonym
    Gæst

Enig, enig enig. En chef kan skiftes ud : ) Med andre ord hvis det ikke går så kan du skifte arbejde efter barsel. Et barn betyder så meget mere. Held og lykke og håber at din næste graviditet bliver nemmere.
    Susanna

Anonym
    Gæst

Se at få det barn! Det vil kun glæde din førstefødte gevaldigt. og som skrevet tidligere, chefer kan skiftes ud! 😉 Det er jo heller ikke sikkert at du bliver syg som under første graviditet. 2 graviditeter er ikke ens.

Jeanette69Jeanette69
    Medlem

P-pillerne er smidt, og sommerferien står i “projekt baby”s tegn ;o)
    Og jeg er helt enig med jer, chefer kan skiftes ud.
    Jeg er ingeniør og arbejder i entreprenørbranchen, hvor man generelt bare ikke er gravid! Nok fordi der næsten ingen kvinder er… Men, jeg kan altid finde noget andet.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.