Kanonkuren?

Alt om Børn Fora Debatfora Gravide over 35 år Kanonkuren?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Helle41Helle41
    Medlem

Er der nogen der har erfaringer med Kanonkuren – den til både kvinder og mænd?

Anonym
    Gæst

vi brugte den da “vi lavede” Linnea som nu er 13 månader. Jeg havde tidligere haft 2 sa, hved ikke om det var kanonkuren, akupunktur, en “god gang” eller fodi jeg var sygmeldt indtil uge 13.
    Men det lykkedes. Så nu er vi igang igen! Har desværre igen haft 2 sa så nu er den på kanonkur og zoneterapi.
    Susanna

lisbeth39lisbeth39
    Medlem

Måske skulle I blive undersøgt inden I bruger en masse penge på den kur.
    Vi spiste den genne 3/4 år for så senere at finde ud af, at det avr dårlig sæd, der var problemet. Og det kunne div. kosttilskud ikke rette op på.
    Det gør bare så ondt, når man æder den ene pille efter den anden og hvis man ikke ser resultater.
    Vi følte at vi havde spildt en masse tid på ingen ting….kun håret blev flottere*SS*.

Anonym
    Gæst

Vi får ikke nogen hjælp før jeg har “mist” minimum 3 ganger, da mine sa er tidlige (før uge 12). Så jkeg bruger gerne lidt penge, på at prøve gøre noget for at det skal lykkes, (og det lykkedes med Linnea) jeg har det ikke gådt med at sidde og vente på at jeg får en sa igen, fordi det er sku da hårt.
    susanna

augustinaaugustina
    Medlem

at jeg brugte 8-900,- dengang på at købe melbrosia, og fiskeolie og hvad der ellers hørte til, men det var alle pengene værd, uanset om det var kuren der gjorde det, eller hvad det var….

augustinaaugustina
    Medlem

For 13 år siden var der en kanonkur til mænd, og en lidt anderledes til kvinder.
    Jeg tog kanonkuren… min mand gjorde ikke – og efter 4 måneder blev jeg gravid, efter 4 års venten…..

misschrismisschris
    Medlem

Nu har jeg søgt og søgt, og jeg kan se du har prøvet kuren, men lige nøjagtig hvad er det man skal tage for at det hjælper. du skriver melbrosia og fiskeolie, hvad ellers og hvor kan jeg finde ud af det henne hvis du ikke lige ved det.

Håber du kan hjælpe.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.