bagudvendt livmoder

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet bagudvendt livmoder

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    lilpivlilpiv
    Medlem

Hej alle..
    Jeg håber der er nogen a’ jer der kan hjælpe mig..
    Jeg har en badudvendt livmoder, så jeg tænkte på om det har noget at sige for hvornår man kan mærke sin livmoder og evt liv??

Mange Hilsner Lilpiv

Hopla83Hopla83
    Medlem

Hej Lilpiv

Jeg var til NF scanning i torsdags, hvr vi snakkede lidt om det,da jeg troede min livmoder var foroverbøjet. Om en bagoverbøjet livmoder sagde hun at barnet villigge dybere inde i maven,men at det un er i starten at det har nogen betydning, såjeg tror da ikke du bør mærke liv senere end andre.

Hvor langt er du henne? 

Jeg harogså stillet spgm om livmoderens placering samt betydningen heraf til jordemoderen herinde under PLUS abbonnement. Så hvis du har det, kan du se hvad hun har svaret mig. Mener det var den 16. febr. jeg stillede spørgsmålet.Har ikke selv set svaret endnu da jeg ikke kan finde ud af at komme derind efter de har lavet det om.

Hopla 13+0

MortilNosaMortilNosa
    Medlem

Min livmoder er også bagudvendt, og har fået at vide at den eneste betydning det kan have er at man evt. kan mærke liv lidt senere end andre. Jeg er andengangsfødende og 18+5 idag. Jeg har mærket den lille dagligt den sidste uges tid, men kun hvis jeg ligger mig på sofaen og slapper af :o)

Rikke

lilpivlilpiv
    Medlem

Tusind tak for jeres svar..

Har haft nogle problemer i tidligere graviditeter, og det er nu lykkes at det sidder som det skal..

Så er nok mere nervøs og påpasselig end godt er..

10+2 

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.