træthed og motion (den første tid)

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet træthed og motion (den første tid)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvordan gør I??

Jeg er i 9+3 og jeg er mega træt og vil så gerne cykle på min motionscykel, men når jeg har lidt energi er jeg tilbøjelig til at lave huslige ting.. og så er jeg træt igen…

Får I motioneret i den første tid??

Faktisk er jeg så mega træt hele tiden og det synes jeg er svært, når jeg er vant til at motionere daglig, få huslige ting gjort og gå på arbejde…, men nu ligger jeg i sengen, så snart jeg har fri…

Hvad med jer?? Har I nogle erfaringer/råd, måske giver motionen energi i længden… hvad siger I?

Jeg er lige begyndt på jern og C-vitaminerne!!

Mvh. Agnete

jensen06jensen06
    Medlem

Hej med dig

Jeg var også ekstremt træt i første trimester,og er ellers normalt meget aktiv.. Underviser i fitnesscenter 2 gange i ugen, går til gymnastik og har børnehold i gymnastik. Men indtil uge 14 har jeg måttet trække en del på mine søde afløsere,da jeg simpelthen ikke har haft energien til det..
    Bor i hus med vores søn på 3,mand,hund og kat,og de skal jo også lige have lidt opmærksomhed :0)
    Men i uge 15 fik jeg al min energi tilbage, og det er bare skønt !
    Så nu er jeg i fuld sving igen ;0)

Klem Tine 15+6

Anonym
    Gæst

Tak for svaret, det var lige præcis det jeg havde behov for at høre – Jeg ser så meget frem til at komme igang igen, og lige nu må jeg acceptere min situation som den er… uden at være trist, og så hoppe på motionscykelen bare 10 min. indimellem og så være tilfreds med det 🙂

Super godt at høre du er kommet igang igen og du har det godt 🙂

Knus Agnete

P.S Tillykke med graviditeten 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.